دانلود آهنگ مصطفی فتاحی ارباب
Download Music Mostafa Fattahi Arbab

آهنگ مصطفی فتاحی بنام ارباب

بارونه اشک من آب فراته روضت کشتی نجاته

دانلود آهنگ مصطفی فتاحی ارباب

 

متن آهنگ ارباب از مصطفی فتاحی

بارونه اشک من آب فراته

Barone ashke man ab forate

روضت کشتی نجاته

Rozat kashti nejate

مال هر کجا که باشم

Male har koja k basham

وطنم کربو بلاته

Vatanam karbo balate

وطنم کربو بلاته

Vatanam karbo balate

دست من به دامنت آقا
وعده ی من و تو کربلا
دست من به دامنت آقا
وعده ی من و تو کربلا

میگن تمومه پهلوونا به قول آذری زبونا
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی

ترانه آهنگ ارباب از مصطفی فتاحی

معنی دین و ایمان یا ابالفضل
جان و جانان یا ابالفضل
نفس ام بنینی سن قوربان یا ابالفضل
سن قوربان یا ابالفضل
ای باب الحوائج همه
وعده ی من و تو الغمه
ای باب الحوائج همه
وعده ی من و تو الغمه

میگن تمومه پهلوونا به قول آذری زبونا
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی
یل یاتار طوفان یاتار یاتماز حسینیم پرچمی