loading...

نایس موزیک

,    ,    دانلود آهنگ محلی صیادم و میگردم,    دانلود اهنگ محلی سیارمو میگردم,    دانلود آهنگ صیادم و میگردم از حمید فلاح,   

حسین بازدید : 171 دوشنبه 16 مهر 1397


,   
,    دانلود آهنگ محلی صیادم و میگردم
,    دانلود اهنگ محلی سیارمو میگردم
,    دانلود آهنگ صیادم و میگردم از حمید فلاح
,    دانلود آهنگ صیادم و میگردم از محسن لرستانی
,    آهنگ سیارمو میگردم حمید فلاح
,    دانلود اهنگ سیارمو میگردم محسن لرستانی
,    دانلود آهنگ نمیچینم گلی از محسن لرستانی
,    دانلود آهنگ صیادم و میگردم از سجاد رزمجو
,    اهنگ صیادمو میگردم اپارات

https://dornamusic.com/songs/abolfazl-esmaeili-ft-ali-barati-sayyar/

 

 

نمیچینم گلی که خار داره دلبر
نگیرم دلبری که یار داره دلبر
دل من گدای ناز و ادای دلبر
جون من فدای چشم سیاه دلبر

سیارمو می گردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
حیرونمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

دل دیوونه ام گوشه نشین دلبر
واسه دیدن تو دل آتشین دلبر
ندیدم مثل تو نازنین دلبری
منم عاشق تو خدا میدونه دلبر
حیرونمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
سیارمو می گردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
دل بی تاب من هوای تو داره دلبر
واسه چشمای تو دل بی قراره دلبر
نداره این دل من از تو نشونی دلبر
واسه به تو رسیدن دل نگرون دلبر
سیارمو می گردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم
حیرونمو میگردم کسی نمیدونه دردم
ظاهر شادی دارم اما اسیر دردم

نیاد اون روزی که من غیر تو دلبر گیرم
آی جونم و آی عمرم آی دلبر
کفنم پاره کنم زندگی از سر گیرم
آی جونم و آی عمرم آی دلبر
حالا بیا نازت کنم دلبر
برقصو آوازت کنم دلبر
حالا بیا نازت کنم دلبر
برقصو آوازت کنم دلبر



دانلود از درنا موزیک | MP3 320







برچسب ها دانلود آهنگ محلی صیادم و میگردم دانلود اهنگ محلی سیارمو میگردم دانلود آهنگ صیادم و میگردم از حمید فلاح دانلود آهنگ صیادم و میگردم از محسن لرستانی آهنگ سیارمو میگردم حمید فلاح دانلود اهنگ سیارمو میگردم محسن لرستانی دانلود آهنگ نمیچینم گلی از محسن لرستانی دانلود آهنگ صیادم و میگردم از سجاد رزمجو اهنگ صیادمو میگردم اپارات
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو