loading...

نایس موزیک

,    متن اهنگ شراره فرزاد فرزین,    دانلود آهنگ شراره فرزاد فرزین 320,    اهنگ فرزاد فرزین ای ستاره تا تورو دیدم,    اهنگ هر نفس این ترانه ف

حسین بازدید : 145 شنبه 14 مهر 1397


,    متن اهنگ شراره فرزاد فرزین
,    دانلود آهنگ شراره فرزاد فرزین 320
,    اهنگ فرزاد فرزین ای ستاره تا تورو دیدم
,    اهنگ هر نفس این ترانه فرزاد فرزین
,    فرزاد فرزین شراره 320
,    دانلود آهنگ ای ستاره فرزاد فرزین
,    البوم شراره فرزاد فرزین
,    آهنگ شاد فرزاد فرزین
,    فرزاد فرزین هر نفس این ترانه

,   

http://www.irmp3.ir

♫♫ هرنفس این ترانه ترنم شبانه س
حضور یک ستاره در دل این نشانده س
تو رمزی از جنس نور غریبه ای در عبور
غریبه آشنایی برای این پر غرور
ای ستاره تا تورو دیدم از ترس یک عشق در خود لرزیدم
درد این دل با تو گفتم برق این عشق در تو دیدم
پر شراره دل تا تو بودی وقتی عشقو از من ربودی
یه حس پرواز با تو باقی تو این سینه دل شده یاغی
ااااز رخوت و سیاهی به مرز تو رسیدم
یه خط روشن عشق رو آسمون کشیدم
بیاوو همیشگی باش امید زندگی باش
ای قاصد بهاری طلوع زندگی باش
حس حضورت انگار همیشه در همین جاست
بدون تو ای ستاره دنیا جای عاشقاست
ای ستاره تا تورو دیدم از ترس یک عشق در خود لرزیدم
درد این دل با تو گفتم برق این عشق در تو دیدم
پر شراره دل تا تو بودی وقتی عشقو از من ربودی
یه حس پرواز با تو باقی تو این سینه دل شده یاغی
هرنفس این ترانه ترنم شبانه س
حضور یک ستاره به هر دل این نشانده س
تو رمزی از جنس نور غریبه ای در عبور
غریبه آشنایی برای این پر غرور
ای ستاره تا تورو دیدم از ترس یک عشق در خود لرزیدم
درد این دل با تو گفتم برق این عشق در تو دیدم
پر شراره دل تا تو بودی وقتی عشقو از من ربودی
یه حس پرواز با تو باقی تو این سینه دل شده یاغی







برچسب ها متن اهنگ شراره فرزاد فرزین دانلود آهنگ شراره فرزاد فرزین 320 اهنگ فرزاد فرزین ای ستاره تا تورو دیدم اهنگ هر نفس این ترانه فرزاد فرزین فرزاد فرزین شراره 320 دانلود آهنگ ای ستاره فرزاد فرزین البوم شراره فرزاد فرزین آهنگ شاد فرزاد فرزین فرزاد فرزین هر نفس این ترانه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو