loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ اخ دلم اون که رفته برنمیگرده,    میلاد راستا تهران,    دانلود اهنگ تهران میلاد راستاد,    دانلود اهنگ میلاد راستاد تهران 2,

حسین بازدید : 147 دوشنبه 09 مهر 1397


,    دانلود اهنگ اخ دلم اون که رفته برنمیگرده
,    میلاد راستا تهران
,    دانلود اهنگ تهران میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ میلاد راستاد تهران 2
,    دانلود اهنگ اون که رفته دیگه برنمیگرده
,    دانلود اهنگ اون که رفته برنمیگرده
,    دانلود اهنگ ساعت میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ شهرت از میلاد راستاد
,    دانلود اهنگ امیر ای اچ تهران 2

,   


من دوباره علشق این دل شدم انگار همیشه غصه میخوردم واست ای وای
دوباره دل به تو بستم نشد انگار وای اگه میشد که نباشی پیش اون کاش
دیوونه ت شدم یه ذره مهربون باش دوباره دل به تو بستم نشد انگار
اونی که رفته دیگه برنمیگرده اونی که دنیاش مثل من پر درده
اونی که قلبش دیگه مثل یه سنگه اونی که هرگز دیگه برنمیگرده

من دوباره عاشق این دل شدم انگار همیشه غصه میخوردم واست ای وای
دوباره دل به تو بستم نشد انگار وای اگه میشد نباشی پیش اون کاش
دیوونه ت شدم یه ذره مهربون باش دوباره دل به تو بستم نشد انگار

http://iranmelody.org

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ اخ دلم اون که رفته برنمیگرده میلاد راستا تهران دانلود اهنگ تهران میلاد راستاد دانلود اهنگ میلاد راستاد تهران 2 دانلود اهنگ اون که رفته دیگه برنمیگرده دانلود اهنگ اون که رفته برنمیگرده دانلود اهنگ ساعت میلاد راستاد دانلود اهنگ شهرت از میلاد راستاد دانلود اهنگ امیر ای اچ تهران 2
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو