loading...

نایس موزیک

Text Music & Download music,Iranian Music,دانلود   اشکام دیگه بند نمیاد,  اشکام دیگه بند نمیاد اهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود آهنگ  اشکام دیگه ب

حسین بازدید : 183 پنجشنبه 05 مهر 1397

Text Music & Download music,Iranian Music,دانلود   اشکام دیگه بند نمیاد,  اشکام دیگه بند نمیاد اهنگ جدید,دانلود رایگان اهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود آهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد کیفیت 320,دانلود موزیک  اشکام دیگه بند نمیاد,Download New Music,دانلود آهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد ریمیکس Remix,دانلود بهترین آهنگها,دانلود آهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود اهنگ گلچین شده,کد آهنگ پیشواز همراه اول  اشکام دیگه بند نمیاد,تکست آهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود ترانه  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود موزیک جدید,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  اشکام دیگه بند نمیاد,کد آوای انتظار همراه اول  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود متن اهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,متن آهنگ  اشکام دیگه بند نمیاد,متن ترانه  اشکام دیگه بند نمیاد,mp3  اشکام دیگه بند نمیاد,دانلود آهنگ زیبا,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود آهنگ جدید,متن موزیک  اشکام دیگه بند نمیاد,

http://www.jenabmusic.com/

متن آهنگ شاهین حشمت زاد اشکام

 

اشکام دیگه بند نمیاد دلگیرم از دنیا زیاد دروغیه حتی اگه خنده روی لبام بیاد

میپیچه توو خونه هوات دوباره میپیچه صدات تو نیستی و بیشتر از حد شب دل من تنگه برات

تنگه برات این دل دیوونه ی من دلگیره بی تو شبای خونه ی من

تو نیستی و دلواپسم شبیه بارونه دلم

تنگه برات این دل دیوونه ی من دلگیره بی تو شبای خونه ی من

تو نیستی و دلواپسم شبیه بارونه دلم

تنگه برات این دل دیوونه ی من

 شبیه بارونه دلم

اشکام دیگه بند نمیاد دلگیرم از دنیا زیاد دروغیه حتی اگه خنده روی لبام بیاد

میپیچه توو خونه هوات دوباره میپیچه صدات تو نیستی و بیشتر از حد شب دل من تنگه برات

تنگه برات این دل دیوونه ی من دلگیره بی تو شبای خونه ی من

تو نیستی و دلواپسم شبیه بارونه دلم

تنگه برات این دل دیوونه ی من دلگیره بی تو شبای خونه ی من

تو نیستی و دلواپسم شبیه بارونه دلم

تنگه برات این دل دیوونه ی من 

دلگیره بی تو شبای خونه ی من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها Text Music & Download music Iranian Music دانلود اشکام دیگه بند نمیاد اشکام دیگه بند نمیاد اهنگ جدید دانلود رایگان اهنگ اشکام دیگه بند نمیاد دانلود آهنگ اشکام دیگه بند نمیاد کیفیت 320 دانلود موزیک اشکام دیگه بند نمیاد Download New Music دانلود آهنگ اشکام دیگه بند نمیاد ریمیکس Remix دانلود بهترین آهنگها دانلود آهنگ اشکام دیگه بند نمیاد دانلود اهنگ گلچین شده کد آهنگ پیشواز همراه اول اشکام دیگه بند نمیاد تکست آهنگ اشکام دیگه بند نمیاد دانلود ترانه اشکام دیگه بند نمیاد دانلود موزیک جدید دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز ایرانسل اشکام دیگه بند نمیاد کد آوای انتظار همراه اول اشکام دیگه بند نمیاد دانلود متن اهنگ اشکام دیگه بند نمیاد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو