loading...

نایس موزیک

هرچه وی دوستی گفتی تو دروغ ایکردی سی که ماهی بگیری اونه شلویی کردیبار دنیا ن دلم سی تو وری کول کشی خو اشنختمت ارچیکنی طول کشی غیر رفتن بخدا هیچ ز درمون تو نی تا بریمن که نگن غیرت من جون تو نی برو

حسین بازدید : 87 دوشنبه 02 مهر 1397

هرچه وی دوستی گفتی تو دروغ ایکردی

سی که ماهی بگیری اونه شلویی کردیبار دنیا ن دلم سی تو وری کول کشی

خو اشنختمت ارچیکنی طول کشی

غیر رفتن بخدا هیچ ز درمون تو نی

تا بریمن که نگن غیرت من جون تو نی

برویمن من صحرا نفسی تازه کنیم

و ترازین خطر غیرتو اندازه کنیم

http://nakaman.net

یه شویی تا سحر هی اینوشتم

و حال روزگار و سرنوشتم 

دانلود آهنگ گریه آور لری از شمس الله آرش و کریم طاهری

یه شو من و عشقت بنویسم

مو اوشو نینوشتم ایبرشتم

زمستون اومه و بارونو نیدم 

گپ عشقاوی و مجنون و نیدم 

پی تو ویسادن خمون بدنومیه

پی تو عکسل همشون آلبومیه

 تا بریمون اونجی که عشق سرمنزله

زیر عکس خمون قاب دله

خمو خوت درخت یه بیشه بیم 

هردوتامون زخمی یه تیشه بیم 

 از امشو تا بدین مجنون نگردیم

رفتی خورد خوراک ما و دل خین واویه 

تا اینجا رو دکلمه بود …

مو شویه مست سرنشین 

ناله ی زنم تا دم پسین

ناله ی زنم تا دم پسین

و عشق یار نازنین هی بنگ یارم میکنم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو