loading...

نایس موزیک

کد آهنگ پیشواز همراه اول  الان غم جلو چشامو بست,دانلود آهنگ  الان غم جلو چشامو بست,متن آهنگ  الان غم جلو چشامو بست,دانلود آهنگ  الان غم جلو چشامو بست کیفیت 320,دانلود آهنگ  ال

حسین بازدید : 230 چهارشنبه 28 شهریور 1397

کد آهنگ پیشواز همراه اول  الان غم جلو چشامو بست,دانلود آهنگ  الان غم جلو چشامو بست,متن آهنگ  الان غم جلو چشامو بست,دانلود آهنگ  الان غم جلو چشامو بست کیفیت 320,دانلود آهنگ  الان غم جلو چشامو بست رمیکس Remix,کد آوای انتظار همراه اول  الان غم جلو چشامو بست,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  الان غم جلو چشامو بست,

http://www.jenabmusic.com/81759/music-alaghe-3.html

متن آهنگ میثم ابراهیمی علاقه

 

چرا هر چی راه میام باهات لج میکنی ساده منو از توو دلت پرت میکنی

آدم نشدی هنوز مثه قدیم ی دنده ای

 حرفاتو هر ثانیه عوض میکنی

ولی عشق یعنی اسم تو خوب میکنه حالمو عشق یعنی ی عالمه خاطره از تو دارمو

تو مثه جونی برام عشق تو توی قلبمه

من هرچی بگم از اون چشات  بازم کمه

علاقم جلو چشامو بست نفهمیدم یهو دلم رفت تو از کجا اومدی که من بدجوری دلم به تو دل بست

علاقم جلو چشامو بست نفهمیدم یهو دلم رفت

تو از کجا اومدی که من بدجوری دلم به تو دل بست

اسم تو رو این دل من میشه نوشت بعضی وقتا شیرینه دوریه عشق

اسم تو خوب میکنه حالمو عشق یعنی ی عالمه خاطره از تو دارمو

تو مثه جونی برام عشق تو توی قلبمه

من هرچی بگم از اون چشات  بازم کمه

علاقم جلو چشامو بست نفهمیدم یهو دلم رفت تو از کجا اومدی که من بدجوری دلم به تو دل بست

علاقم جلو چشامو بست نفهمیدم یهو دلم رفت

تو از کجا اومدی که من بدجوری دلم به تو دل بست

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها کد آهنگ پیشواز همراه اول الان غم جلو چشامو بست دانلود آهنگ الان غم جلو چشامو بست متن آهنگ الان غم جلو چشامو بست دانلود آهنگ الان غم جلو چشامو بست کیفیت 320 دانلود آهنگ الان غم جلو چشامو بست رمیکس Remix کد آوای انتظار همراه اول الان غم جلو چشامو بست کد آهنگ پیشواز ایرانسل الان غم جلو چشامو بست
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو