loading...

نایس موزیک

دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی,دانلود مداحی, سینه زنی,متن مداحی  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),دانلود  مداحی جدید,دانلود نوحه  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندا

حسین بازدید : 555 جمعه 23 شهریور 1397

دانلود نوحه زیبا,دانلود نوحه جدید و زیبا,گلچین مداحی,دانلود مداحی, سینه زنی,متن مداحی  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),دانلود  مداحی جدید,دانلود نوحه  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم), ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),شعر مداحی,دانلود مداحی  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),متن مداحی,تکست مداحی   ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),شعر مداحی  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم), ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) مداحی,سبک مداحی  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم), نوحه  ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم),

متن مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم)

من جز تو مولایی ندارم،جز کربلا جایی ندارم

کرببلات بهشتمه،آب و گل و سرشتمه

جز کربلا جایی ندارم،من جز تو مولایی ندارم

ارباب حسین...

گفتم به ماه علقمه،بی تو دلم پر از غمه

شب های من خاموش و سرده

کبوتر دلم آقا،به دور گنبد طلا

هر روز و شب داره میگرده

ارباب من...

ای پاسدار خیمه ها،ساقی دشت کربلا

عشقت منو دیوونه کرده

چشمای تو رنگ عسل،عشق تو از روز ازل

توی دل من خونه کرده

عباس من...عشق و دل و احساس من...

ای نازنین،ای مه جبین،زیبا یل ام البنین

دلبند گیسوی تو هستم

این رشته بر روی دلم،عشق حسین شد حاصلم

بنما نظر ای ماه تابان

دیوانه ی رویت منم،دلبند گیسویت منم

هستم دخیلت یا ابوالفضل

کلب سر کویت منم،عاشق دلجویت منم

عبد ذلیلت یا ابوالفضل

عباس من...عشق و دل و احساس من...
http://radepaye-khoda.persianblog.ir







برچسب ها دانلود نوحه زیبا دانلود نوحه جدید و زیبا گلچین مداحی دانلود مداحی سینه زنی متن مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) دانلود مداحی جدید دانلود نوحه ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) شعر مداحی دانلود مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) متن مداحی تکست مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) شعر مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) مداحی سبک مداحی ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم) نوحه ارباب حسین (من جز تو مولایی ندارم)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو