loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ ایمان غلامی گله میکنم خدایا,    ایمان غلامی گریه میکنم,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی,    ایمان غلامی ای کاش, &nbs

حسین بازدید : 67 دوشنبه 12 شهریور 1397



,    دانلود اهنگ ایمان غلامی گله میکنم خدایا
,    ایمان غلامی گریه میکنم
,    دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی
,    ایمان غلامی ای کاش
,    دانلود آهنگ ایمان غلامی به سلامتی
,    ایمان غلامی گریه نکن
,    ایمان غلامی خدانگهدارت
,    دانلود آهنگ بی معرفت ایمان غلامی
,    دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم
,   

http://bia4music.org/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%BA%D9%84%D8%A7%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%DA%AF%D8%B1%DB%8C%D9%87-%D9%85%DB%8C%DA%A9%D9%86/

 

از تو از همه دنیا گله میکنم خدایا
شبا از درد غریبی گریه میکنم خدایا
یه نفرم نمیتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر میشم خدایا منتظر به راه خونه

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

 

دانلود آهنگ ایمان غلامی بنام گریه میکنم

متن آهنگ گریه میکنم ایمان غلامی

از تو از همه دنیا گله میکنم خدایا
شبا از درد غریبی گریه میکنم خدایا
یه نفرم نمیتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر میشم خدایا منتظر به راه خونه
ای خدا کاری بکن دارم از دست میرم
عشق پاکم رو وجودم رو دارم از دست میدم
تو بهم قول داده بودی که منو تنها نذاری
وقتی تنهایی کنارم عشقمو به یاد بیاری
از تو از همه دنیا گله میکنم خدایا
شبا از درد غریبی گریه میکنم خدایا
یه نفرم نمیتونه قدر اشکامو بدونه
منتظر میشم خدایا منتظر به راه خونه
منکه بجز تو هیشکسو کاری ندارم
هرجا ک غمگین و خستم تو رو به یادم میارم
یه نفرم نمیتونه قدر اشکامو بدونه
از من و از دل خستم یه بارم شده بخونه

دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ ایمان غلامی گله میکنم خدایا ایمان غلامی گریه میکنم دانلود اهنگ بغض از ایمان غلامی ایمان غلامی ای کاش دانلود آهنگ ایمان غلامی به سلامتی ایمان غلامی گریه نکن ایمان غلامی خدانگهدارت دانلود آهنگ بی معرفت ایمان غلامی دانلود اهنگ ایمان غلامی دارم میرم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو