loading...

نایس موزیک

بیوگرافی امیر شاملو امیر شاملو در بهمن سال 1333 در ایران در شهر تهران متولد شد. وی از سال 1353 شروع به فعالیت هنری کرد و در همان زمان با آقای سعید مهناویان آشنا شد که سعید مهناویان کارهای زیادی ت

حسین بازدید : 440 پنجشنبه 08 شهریور 1397

بیوگرافی امیر شاملو


امیر شاملو در بهمن سال 1333 در ایران در شهر تهران متولد شد.

وی از سال 1353 شروع به فعالیت هنری کرد و در همان زمان با آقای سعید مهناویان آشنا شد که سعید مهناویان کارهای زیادی توسط خوانندگان مختلف برای شرکت آونگ تهیه می نمودند و این افتخار نصیب امیر شاملو گردید که با مهناویان همکاری داشته باشد.
امیر شاملو در معیت سعید مهناویان کاستی را به عنوان گریه نکن تهیه و توسط شرکت آونگ به بازار عرضه کرد که خوشبختانه با استقبال خوبی روبه رو شد.

و بعد از آن در سال 1362 کاست موج به بازار عرضه شد. و در سال 1372 کاست امین تهیه و پخش شد در سال 1374 کاست عاشقم من با آهنگهای سعید مهناویان و بابک رادمنش اجرا و به بازار موسیقی ایرانی عرضه شد.

 

http://iranking.rzb.ir/Forum/Post/21

بعد از سه سال دوری از موسیقی سر انجام در سال 1375 کاست یا لیلی با آهنگهای سعید مهناویان عرضه شد.از ن زمن به بعد امیر شاملو فعالیت کاری خود را افزیش داد و توانست در سال بعد یعنی 1376 آلبوم فوق العاده زیبای خانم خانمها با
آهنگهای آقای سعید مهناویان و علی فخاری تهیه و روانه بازار نمود.در داغی آلبوم خانم خانمها دوباره با همکاری آقایان علی فخاری و سعید مهناویان در سال 1377 آلبوم نماز عشق را عرضه بازار کرد و بعد از آن کنسرت های بسیاری را در نقاط مختلف اجرا نمود.

و بعد از 5 سال تلاش وی توانست در سال 1382 آلبوم شهرو چراغون کنید را روانه بازار کند آلبومی که به گفته وی زحمت های زیادی برای آن کشیده شده است. و به یکی از بهترین ترک های این آلبوم به نام شهرو چراغون کنید می توان اشاره نمود که یاد و خاطره گذشته را زنده می کند.

آلبوم شهرو چراغون کنید توسط موسسه فرهنگی هنری نوای رامشه با کمک آقایان مجتبی شاهعلی و محمد رضا احمدیان تولید و روانه بازار گردید.
و بعد از آلبوم شهرو چراغون کنید در سال 85 و 86 آلبوم عشق من جای تو خالی را با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران منتشر کرد و اکنون در سال 1390 آلبوم فردا خیلی دیره ر منتشر و با 10 ترک فوق العاده زیبا به بازار عرضه کرد.

در ضمن کلیه آهنگهای کاستهای نامبرده از آقایان سعید مهناویان ، بابک رادمنش ، علی فخاری و مجید رضازاده می باشد وترانه های این آلبومها از آقایان سعید مهناویان ، بامداد جویباری ، علی فخاری ، بهمن میری ، حسین چتر نور ، بابک رادمنش و شهره قائد می باشد.







برچسب ها شماره تلفن امیر شاملو امیر شاملو قبل عمل زیبایی عکس امیر شاملو کانال تلگرام امیر شاملو امیر شاملو کیست امیر شاملو و همسرش زندگی نامه امیر شاملو اینستاگرام Instagram امیر شاملو عکس همسر امیر شاملو دوست پسر امیر شاملو امیر شاملو ویکی پدیا بیوگرافی امیر شاملو امیر شاملو ازدواج دوست دختر امیر شاملو امیر شاملو سایت رسمی امیر شاملو امیر شاملو بدون آرایش امیر شاملو متولد آخرین خبر امیر شاملو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو