دانلود آهنگ بابک مافی قلبم گیره
Download Music Babak Mafi Ghalbam Gire

آهنگ بابک مافی بنام قلبم گیره

میدونی که پیشِ تو قلبم گیره اگه بری دل میمیره

دانلود آهنگ بابک مافی قلبم گیره

 

متن آهنگ قلبم گیره از بابک مافی

دلم برات تنگ شده بازم – چقدر با این غم ها بسازم
چرا نمیای تو عزیزم طاقت ندارم
تو نیستیُ حالم عجیبه – دلم تو این دنیا غریبه
چرا نمیای تو عزیزم طاقت ندارم
میدونی که پیشِ تو قلبم گیره اگه بری دل میمیره

Miduni k Pishe to ghalbam Gire age beri del mimire

پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

Pish On cheshmaie nazet del asire

تو که همه عشقمُ جونمی نری,چرا میخوای دل بکنی
پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..
تو بری من تنها میشم همدم این غم ها میشم
منتظرت میمونم تا برگردی
تو بری من تنها میشم همدم این غم ها میشم
منتظرت میمونم تا برگردی

ترانه آهنگ قلبم گیره از بابک مافی

میدونی که پیشِ تو قلبم گیره اگه بری دل میمیره

Miduni k Pishe to ghalbam Gire age beri del mimire

پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

Pish On cheshmaie nazet del asire

تو که همه عشقمُ جونمی نری,چرا میخوای دل بکنی
پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

میدونی که پیشِ تو قلبم گیره اگه بری دل میمیره

Miduni k Pishe to ghalbam Gire age beri del mimire

پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

Pish On cheshmaie nazet del asire

تو که همه عشقمُ جونمی نری,چرا میخوای دل بکنی
پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

میدونی که پیشِ تو قلبم گیره اگه بری دل میمیره

Miduni k Pishe to ghalbam Gire age beri del mimire

پیش اون چشمای نازت دلم اسیره..

Pish On cheshmaie nazet del asire