loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ اخرش منو تنها گذاشت بهنام بانی,    دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت,    دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت,    دانلود اهنگ

حسین بازدید : 145 جمعه 02 شهریور 1397


,    دانلود اهنگ اخرش منو تنها گذاشت بهنام بانی
,    دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت
,    دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت
,    دانلود اهنگ بهنام بانی به نام رفت
,    دانلود اهنگ دل نکن بهنام بانی
,    بهنام بانی برگرد حالم داغونه
,    بهنام بانی دل من رفت
,    آهنگ دل نکن بهنام بانی
,    میبینی نم نم بارونه بهنام بانی
,   

http://rozmusic.com/%D8%A8%D9%87%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%B1%D9%81%D8%AA.html

 

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی به نام رفت

Download New Music Behnam BaniRaft

بزودی … – دمو آهنگ اضافه شد .

بهنام بانی رفت

 

متن آهنگ رفت بهنام بانی

رفت به من حسی که گفتو نداشت آخرش منو تنها گذاشت من میموندمو خاطره هاش
آروم آروم دلم از همه چی زده شد گفت خوبه ولی بده شد دل بستم و دل زده شد
برگرد حالم بده داغونم میبینی نم نم بارونه میبینی من هنوزم توی بارون یاد تو می افتم
برگرد بسمه تنهایی مال منی بری هر جایی مگه حرفامو جز تو که همه چیمی به کی میگفتم
تویی همونی که گفتی تا آخر خط با توام یه تنه تویی همونی که گفتی نبود تو مثل نبود منه
منم همونی که دار و ندارشو عشقشو پی تو داد تویی همونی که چیزی ازم دیگه یاد توام نمیاد

دانلود آهنگ جدید بهنام بانی رفت با لینک مستقیم

بزودی …







برچسب ها دانلود اهنگ اخرش منو تنها گذاشت بهنام بانی دانلود اهنگ جدید بهنام بانی رفت دانلود آهنگ بهنام بانی رفت دل من رفت دانلود اهنگ بهنام بانی به نام رفت دانلود اهنگ دل نکن بهنام بانی بهنام بانی برگرد حالم داغونه بهنام بانی دل من رفت آهنگ دل نکن بهنام بانی میبینی نم نم بارونه بهنام بانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو