loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ اشکان باورم نبود,    دانلود ریمیکس آهنگ باورم نبود از اشکان,    دانلود آهنگ اشکان کوشان باورم نبود ریمیکس,    دانلود آهنگ د

حسین بازدید : 61 دوشنبه 29 مرداد 1397


,    دانلود آهنگ اشکان باورم نبود
,    دانلود ریمیکس آهنگ باورم نبود از اشکان
,    دانلود آهنگ اشکان کوشان باورم نبود ریمیکس
,    دانلود آهنگ دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم
,    دانلود آهنگ اشکان محمدیان باورم نبود
,    دانلود آهنگ عاشقت شدم باورم نبود اشکان
,    دانلود اهنگ اشکان کوشان دلم گرفته
,    دانلود آهنگ اشکان کوشان بازم میخوام بگم
,    دانلود آهنگ اشکان کوشان برگرد پیشم دوباره
,   

https://upmusics.com/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%85-%D9%86%D8%A8%D9%88%D8%AF/

 

 

y دانلود آهنگ اشکان محمدیان باورم نبود

 

متن آهنگ باورم نبود اشکان محمدیان

♪♪♫♫♪♪♯

دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم
دیگه حرفی نمونده باور ندارم ♪♪♫♫♪♪♯
من موندم یک عمر خاطره دیگه راهی ندارم ♪♪♫♫♪♪♯
راسته که میگن میرن همه ادما وفا ندارن

عاشقت شدم باورم نبود غرق تو شدم دست روزگارم بود
لحظه لحظه عمرم خواب میدیدم از دوری عشقت دارم میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق مثل یه اتشم لبریز و سرکش تو اوج عالمم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق تا حد جون میمیرم یکی مثل تورو تو رویام ببینم
UpMusicTag دانلود آهنگ اشکان محمدیان باورم نبود
گفتی عشقی نمونده دل بیقرارم
گفتی حرفی نمونده چشم انتظارم ♪♪♫♫♪♪♯
رفتی گشتی دنیارو موندی تو غربت ♪♪♫♫♪♪♯
رفتی بردی عشقم موندی تو حسرت

عاشقت شدم باورم نبود غرق تو شدم دست روزگارم بود
لحظه لحظه عمرم خواب میدیدم از دوری عشقت دارم میمیرم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق مثل یه اتشم لبریز و سرکش تو اوج عالمم ♪♪♫♫♪♪♯
من برای این عشق تا حد جون میمیرم یکی مثل تورو تو رویام ببینم

♪♪♫♫♪♪♯

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ اشکان باورم نبود دانلود ریمیکس آهنگ باورم نبود از اشکان دانلود آهنگ اشکان کوشان باورم نبود ریمیکس دانلود آهنگ دیگه قلبم شکسته طاقت ندارم دانلود آهنگ اشکان محمدیان باورم نبود دانلود آهنگ عاشقت شدم باورم نبود اشکان دانلود اهنگ اشکان کوشان دلم گرفته دانلود آهنگ اشکان کوشان بازم میخوام بگم دانلود آهنگ اشکان کوشان برگرد پیشم دوباره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو