loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده,    دانلود آهنگ گل یخ دلسا,    اهنگ دو چشمون قشنگت لبونت مثل قنده,    دانلود اهنگ گل یخ

حسین بازدید : 387 یکشنبه 28 مرداد 1397



,    دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده
,    دانلود آهنگ گل یخ دلسا
,    اهنگ دو چشمون قشنگت لبونت مثل قنده
,    دانلود اهنگ گل یخ از ویگن
,    دانلود آهنگ دو چشمون قشنگت
,    دانلود آهنگ دو چشمون قشنگت لبای مثل قندت
,    اهنگ دو چشمون قشنگت لبای مثل قندت
,    دانلود آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با کیفیت عالی
,    دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی
,   

http://badaztomusic.com/%D8%BA%D9%85-%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%AA%D8%A7-%DA%86%D8%B4%D9%85%D9%88%D9%86-%D9%82%D8%B4%D9%86%DA%AF%D8%AA-%D9%84%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%DA%A9/

 

متن آهنگ کوروش یغمایی به اسم غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
♪♪♪♪♪♪♪ شب تو موهای سیاهت خونه کرده ♪♪♪♪♪♪♪
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
♪♪♪♪♪♪♪ بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده ♪♪♪♪♪♪♪
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده

چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده

♪♪♪♪♪♪♪

دانلود آهنگ قدیمی غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده از کوروش یغمایی

♪♪♪♪♪♪♪

غم میون دو تا چشمون قشنگت لونه کرده
شب تو موهای سیاهت خونه کرده
دوتا چشمون سیاهت مثل شبهای منه
سیاهی های دو چشمت مثل غم های منه

وقتی بغض از مژه هام پایین میاد بارون میشه
سیل غم ها آبادیمو ویرونه کرده
وقتی با من میمونی تنهاییمو باد می بره
دوتا چشمام بارون شبونه کرده
بهار از دستهای من پر زدو رفت
گل یخ توی دلم جوونه کرده
تو اتاقم دارم از تنهایی آتیش میگیرم
ای شکوفه تو این زمونه کرده

♪♪♪♪♪♪♪ چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده ♪♪♪♪♪♪♪
چی بخونم جوونیم رفته صدام رفته دیگه
گل یخ توی دلم جوونه کرده


(Kourosh Yaghmaei – Gole Yakh (English translation

the sadness has made a nest in your beautiful eyes

the night has made a home in your black hair

your two black eyes are like my nights

the blackness of your 2 eyes is like my sadness

when the spite comes down of my eyelashes , it becomes a rain

the sadnesses like a flood has ruined my improvments

when u stay with me

the wind takes my lonlyness

my 2 eyes has rained in the night

the spring few out of my hands

the ice flower is grown in my heart

i’m too alone in my room

O’ the one who has blossomed in this age

how can i sing ?my youth has gone

(and my voice has gone ( i have no more the youth and the voice to sing

the ice flower is grown in my heart

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ غم میون دوتا چشمون قشنگت لونه کرده دانلود آهنگ گل یخ دلسا اهنگ دو چشمون قشنگت لبونت مثل قنده دانلود اهنگ گل یخ از ویگن دانلود آهنگ دو چشمون قشنگت دانلود آهنگ دو چشمون قشنگت لبای مثل قندت اهنگ دو چشمون قشنگت لبای مثل قندت دانلود آهنگ گل یخ کوروش یغمایی با کیفیت عالی دانلود اهنگ گل یخ از فرامرز اصلانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو