loading...

نایس موزیک

توی این شبای دلگیر...تو بیا پناه من باشتوی تنهایی شکستم...بیا تکیه گاه من باشدلم از غربتِ اینجا...بی تو بدجوری گرفتهبیا می دونم که یادم...هنوز از یادت نرفتهنذار اون نگاه آخر...آخرین وداع ما شهدل بده ب

حسین بازدید : 79 جمعه 26 مرداد 1397

توی این شبای دلگیر...تو بیا پناه من باش

توی تنهایی شکستم...بیا تکیه گاه من باش

دلم از غربتِ اینجا...بی تو بدجوری گرفته

بیا می دونم که یادم...هنوز از یادت نرفته

نذار اون نگاه آخر...آخرین وداع ما شه


دل بده به خواهش من...دستامون نذار جدا شه

دوباره منو صدا کن...ببرم تا لب رویا

بی تو امروزو نمی خوام...برسون منو به فردا

دوباره منو صدا کن...دلمو بازَم بلرزون

هر چی فانوسه بسوزون...شبو از صدات بترسون

نذار این بلور اشکام...طعمه ی خاکِ سیاه شه

من میخوام عکس من و تو...توی قابِ کهنه باشه

پا بذار رو چشم خیسم...شیشه ی این شبو بشکن

نذار عمر این جدایی...برسه به مردن من

 







برچسب ها کد آوای انتظار همراه اول فاتح نورایی به نام وداع آخر دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام وداع آخر کیفیت 320 متن آهنگ فاتح نورایی به نام وداع آخر کد آهنگ پیشواز ایرانسل فاتح نورایی به نام وداع آخر دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام وداع آخر دانلود آهنگ فاتح نورایی به نام وداع آخر رمیکس Remix کد آهنگ پیشواز همراه اول فاتح نورایی به نام وداع آخر
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو