loading...

نایس موزیک

عزیزم دستات نلرزه تیغ اول و بزنواسه خیانت ها و بی محلی های منتیغ دوم و بزن بزار بریزه آبروممن خیانت کردم اما تو نیاوردی به رومسه و چهار پنج و شش تیغ ها رو پشت هم بزنخب اگه حرصت می گیره هی نگاه نکن به

حسین بازدید : 55 دوشنبه 22 مرداد 1397

عزیزم دستات نلرزه تیغ اول و بزن
واسه خیانت ها و بی محلی های من

تیغ دوم و بزن بزار بریزه آبروم
من خیانت کردم اما تو نیاوردی به روم


سه و چهار پنج و شش تیغ ها رو پشت هم بزن
خب اگه حرصت می گیره هی نگاه نکن به من

تیغ هفتم و بزن من که هفت خط عالمم
بذار خونمم بریزه تا بفهمم آدمم

تیغ هشتم و بزن ،آره بزن ،بذار برو
بذار باورت بشه خیلی دوستت دارم تو رو

خیلی حرفا تو دلم مونده که بذار نگم
معطلش نکن بکش تیغ تو رو شارگم

تیغ بعدی و نزن دارم می میرم
حالا دوست دارم تو رو بغل بگیرم

آخرین تیغ و بزن گر چه نداره پرتویی
خب بزن آخه امید زنده موندنم تویی

حالا فهمیدم عزیزم تو هم عاشق منی
مطمئن بودم که تو تیغ و به من نمی زنی

تیغ و دستت دادم اما عزیزم یادت نره
دیگه هیچ چیزی تو رو از خاطرم نمی بره

دیگه نه گلایه دارم نه واست اشک می ریزم
من به امید تو زنده ام خوب خوبم عزیزم

داستان ده تیغ و شارگ بسته شد  , ختم کلام
همه چی ختم به خیر شد اما  ,  هیچی وسلام...

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو