loading...

نایس موزیک

 آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی - تکست موزیکنذار حسرت چشمات توی دلم بمونهنذار موقع رفتن چشام تو رو نبینهپشت من چیا شنیدی که ازم دل بریدیروی قلبم پا گذاشتی عشقمو نفهمیدیولی افسوس به دلم ولی افسوس ب

حسین بازدید : 103 پنجشنبه 18 مرداد 1397

 آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی - تکست موزیک
نذار حسرت چشمات توی دلم بمونه
نذار موقع رفتن چشام تو رو نبینه
پشت من چیا شنیدی که ازم دل بریدی
روی قلبم پا گذاشتی عشقمو نفهمیدی
ولی افسوس به دلم ولی افسوس به دلم 
ولی افسوس به دلم که عمری که برات گذاشت
دل به غریبه نبست عزیزو برات گذاشت
اون که برات می مرد یه لحظه آروم نداشت
اون که تو رو می خواست هر لحظه عشق تو کاشت

 آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی - تکست موزیک
نذار حسرت چشمات توی دلم بمونه
نذار موقع رفتن چشام تو رو نبینه
پشت من چیا شنیدی که ازم دل بریدی
روی قلبم پا گذاشتی عشقمو نفهمیدی
ولی افسوس به دلم ولی افسوس به دلم 
ولی افسوس به دلم که عمری که برات گذاشت
دل به غریبه نبست عزیزو برات گذاشت
اون که برات می مرد یه لحظه آروم نداشت
اون که تو رو می خواست هر لحظه عشق تو کاشت







برچسب ها دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز همراه اول افسوس به دلم مجید یحیایی کد آهنگ پیشواز ایرانسل افسوس به دلم مجید یحیایی کد آوای انتظار همراه اول افسوس به دلم مجید یحیایی دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی کیفیت عالی دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی رمیکس Remix متن آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی دانلود آهنگ افسوس به دلم مجید یحیایی کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو