loading...

نایس موزیک

متن مداحی المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت مجید بنی فاطمه المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت مجید بنی فاطمه   المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت غرق تو موج کرمت ممنونتم گره زدی ،

حسین بازدید : 926 پنجشنبه 18 مرداد 1397

متن مداحی المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت

مجید بنی فاطمه

المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت مجید بنی فاطمه

 

المنة لله که دلم ، افتاده زیر قدمت 

غرق تو موج کرمت 

ممنونتم گره زدی ، دل منو با حرمت 

دل منو با حرمت




حرم نگو بهشتمه ، تموم سرنوشتمه 

تا که میام آروم بشم ، بازم هواییم میکنی 

یا جون میدم تو مجلست ، یا کربلاییم میکنی 

یا سیدالشهدا حسین حسین وای 


سینه ی هر سینه زدی ، پر شده از سوز غمت 

از روضه های ماتمت 

آرزوشه سینه زنون ، جون بده تو محرمت 

جون بده تو محرمت 

عشق تو تو وجودمه ، بسته به تار و پودمه 

خیال روی تو رو با ، گریه مجسم میکنم 

با گریه دنیا رو یه روز ، ماه محرم میکنم 

یا سیدالشهدا حسین حسین وای 

حضرت جبریل امین ، این روزها با حال عجیب 

میگه حسین شاه غریب 

پر شده قلب قتلگاه ، از گل یاس و عطر سیب 

از گل یاس و عطر سیب 

شهید بی کفن حسین ، بدون پیرهن حسین 

دلم به زیر دست و پا ، افتاده توی حرمت 

دیوونه کرده عالمو ، رقص نسیم و پرچمت 

یا سیدالشهدا حسین حسین وای

 







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو