loading...

نایس موزیک

, دانلود اهنگ اگه عاشق بشی خونت خرابه , دانلود آهنگ نصیحت از عارف با کیفیت 320 , اهنگ بزار تنها باشم بزا پیدا کنم قلبو , دانلود اهنگ نصیحت , متن آهنگ عارف نصیح

حسین بازدید : 195 سه شنبه 09 مرداد 1397


,    دانلود اهنگ اگه عاشق بشی خونت خرابه
,    دانلود آهنگ نصیحت از عارف با کیفیت 320
,    اهنگ بزار تنها باشم بزا پیدا کنم قلبو
,    دانلود اهنگ نصیحت
,    متن آهنگ عارف نصیحت
,    متن آهنگ بزار تنها باشم تنها بمیرم عارف
,    متن اهنگ بزار تنها باشم عارف
,    میخوام تنها باشم تنها بمیرم
,    متن اهنگ نصیحت ازعارف

متن آهنگ امیر هاکان بزار تنها باشم

بزار تنها باشم تنها بمیرم

دیگه از درد و غم آروم بگیرم

برم پیدا کنم یه جای خلوت

بشینم اشک بریزم تا قیامت

برم پیدا کنم یه جای خلوت

بشینم اشک بریزم تا قیامت

برو ای دل بخواب که وقت خوابه

سلام تو همیشه بی جوابه

به تو بی دست و پا از من نصیحت

اگه عاشق بشی خونت خرابه

+++++

چرا ای دل تو انقد سربه زیری

به دام این و اون هر دم اسیری

چرا گول میخوری با یک اشاره

سحر شد تو هنوز چشمات بیداره

چرا گول میخوری با یک اشاره

سحر شد تو هنوز چشمات بیداره

برو ای دل بخواب که وقت خوابه

سلام تو همیشه بی جوابه

به تو بی دست و پا از من نصیحت

اگه عاشق بشی خونت خرابه

http://sakhamusic.ir/music-amir-hakan-bezar-tanha-basham/

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ اگه عاشق بشی خونت خرابه دانلود آهنگ نصیحت از عارف با کیفیت 320 اهنگ بزار تنها باشم بزا پیدا کنم قلبو دانلود اهنگ نصیحت متن آهنگ عارف نصیحت متن آهنگ بزار تنها باشم تنها بمیرم عارف متن اهنگ بزار تنها باشم عارف میخوام تنها باشم تنها بمیرم متن اهنگ نصیحت ازعارف
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو