loading...

نایس موزیک

با من چیکار کردیرفتی که برگردیخورشید من بودیدور کی میگردیبا من چیکار کردی از خونه بیزارمچراغا خاموشن شبا که بیدارمدست خودم نیستش یادت که می افتمبیشتر سفید میشن موهامو میگفتمتازه یکم شادی به زندگیم دا

حسین بازدید : 61 شنبه 06 مرداد 1397

با من چیکار کردی
رفتی که برگردی
خورشید من بودی
دور کی میگردی
با من چیکار کردی از خونه بیزارم
چراغا خاموشن شبا که بیدارم
دست خودم نیستش یادت که می افتم
بیشتر سفید میشن موهامو میگفتم


تازه یکم شادی


به زندگیم دادی
چطور به زندونیت
میگی که آزادی
تکست آهنگ با من چیکار کردی افشین سیاهپوش
واسم قفس ساختی
خواستم که خوشحال شی
تا آسمونه این بی پرو بال باشی
من مرد روزآیه تنهاییو گریه ام
اما به جونه تو هی بونه میگیرم
دست خودم نیستش یادت که می افتم
بیشتر سفید میشن موهامو میگفتم
تازه یکم شادی
به زندگیم دادی
چطور به زندونیت
میگی که آزادی







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو