loading...

نایس موزیک

متن آهنگ    گفتي فقط با مني    هر دفعه كه ديدمت    باز تو دروغ گفتي و    ديدي كه بخشيدمت    وقتي مي گفتم تو رو  &nb

حسین بازدید : 115 چهارشنبه 27 تیر 1397



متن آهنگ

    گفتي فقط با مني
    هر دفعه كه ديدمت
    باز تو دروغ گفتي و
    ديدي كه بخشيدمت
    وقتي مي گفتم تو رو
    ازدل و از جون مي خوام
    هيچ نمي گفتي به من
    موندني نيستي برام
    اين دفعه هم باز مي خوام
    با تو مدارا كنم


    باز توي چشماي تو
    عشقم و پيدا كنم
    اين روزا از اون روزا
    غرور من بيشتره
    صد دفعه بخشيدمت
    اين دفعه آخره
    اين دفعه آخره

    دوست دارم اما مي خوام
    هميشه باشم واست
    نه اون اسيري كه
    فراموش ميشه باشم واست
    دوست دارم اما بدون
    صاحب قلبم من
    من نمي تونم واسه تو
    غرورم و بشكنم
    من نمي تونم واسه تو
    غرورم و بشكنم
    اين دفعه هم باز مي خوام
    با تو مدارا كنم
    باز توي چشماي تو
    عشقم و پيدا كنم
    اين روزا از اون روزا
    غرور من بيشتره
    صد دفعه بخشيدمت
    اين دفعه آخره
    اين دفعه آخره

    گفتي فقط با مني
    هر دفعه كه ديدمت
    باز تو دروغ گفتي و
    ديدي كه بخشيدمت
    وقتي مي گفتم تو رو
    ازدل و از جون مي خوام
    هيچ نمي گفتي به من
    موندني نيستي برام
    اين دفعه هم باز مي خوام
    با تو مدارا كنم
    باز توي چشماي تو
    عشقم و پيدا كنم
    اين روزا از اون روزا
    غرور من بيشتره
    صد دفعه بخشيدمت
    اين دفعه آخره
    اين دفعه آخره

    درد و بلاي عالم و
    كنج دل من بذار
    بذار كه تنها بمونم
    عاشق و ديوونه وار
    اما نگو كه من واست
    هستيم و ويرون كنم
    به پات بيافتم واسه تو
    جونم و قربون كنم
    به پات بيافتم واسه تو
    جونم و قربون كنم
    اين دفعه هم باز مي خوام
    با تو مدارا كنم
    باز توي چشماي تو
    عشقم و پيدا كنم
    اين روزا از اون روزا
    غرور من بيشتره
    صد دفعه بخشيدمت
    اين دفعه آخره
    اين دفعه آخره

منبع
https://talk.patoghu.com/














اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو