loading...

نایس موزیک

چه حس زیبایی دستات تو دستامه کنار تو احساس همیشه باهامه گرمای شیرین لبات روی گونم میگه دوسم داری نگفته می دونم قلبم توی سینه واسه تو می کوبه وقتی که تو باشی عاشق شدن خوبه تا آخرش هستی چشات اینو میگن ا

حسین بازدید : 66 دوشنبه 25 تیر 1397

چه حس زیبایی دستات تو دستامه
کنار تو احساس همیشه باهامه
گرمای شیرین لبات روی گونم
میگه دوسم داری نگفته می دونم
قلبم توی سینه واسه تو می کوبه


وقتی که تو باشی عاشق شدن خوبه
تا آخرش هستی چشات اینو میگن
انگار چشات واسه یه عالم دیگن

اسم تو که باشه من جونمو میدم
من عاشقی رو تو چشای تو دیدم
اسم تو که باشه عاشق ترین میشم
نمی رم از پیشت نمی ری از پیشم
اسم تو که باشه دنیا چه آرومه
دوست دارم این حسو یه حس آرومه
بذار نگات واسم توی دلم جا شه
من جونمو میدم اسم تو که باشه

http://persianlyrics2.rozblog.com/post/193/DJ-maryam-be-esme-to-text.html







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو