loading...

نایس موزیک

,,    ,    دانلود اهنگ غرور عشق,    قسمت 7 عشق و غرور,    دانلود آهنگ غرور از شادمهر,    دانلود موزیک ویدیو عقل و عشق شادمهر,

حسین بازدید : 133 پنجشنبه 21 تیر 1397

,
,   
,    دانلود اهنگ غرور عشق
,    قسمت 7 عشق و غرور
,    دانلود آهنگ غرور از شادمهر
,    دانلود موزیک ویدیو عقل و عشق شادمهر
,    دانلود آهنگ تنهاییام شادمهر عقیلی
,    دانلود اهنگ عقل و عشق شادمهر
,    دانلود آهنگ ادامه میدمت از شادمهر عقیلی
,    دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام عشق من
,    متن اهنگ عقل و عشق
,   




http://apdi.ir/%D9%85%D8%AA%D9%86-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%82%D9%84-%D9%88-%D8%B9%D8%B4%D9%82-%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C/

♫♫♫

چه حرفیــــ

چه حرفی توو نگاهت هست ، که چشمات زندگی داره

که این دنیایِ تکراری کنارت ، تازگی داره

همیشهــــ

همیشه بین عقل و عشق یکی هم دستِ آدم نیست

از عشق همینو میدونم ، که هیچوقت دستِ آدم نیست

یه جا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه

کسی که فکر نمیکردی ، تمومِ زندگیت میشه

چه دنیایی به من دادی ، به من که دل نمیدادم

چه عشقی توو دلم گُم بود ، که با تو یادش افتادم

♫♫♫♫♫♫

کجا ما رو رسوندیمون ، که راضی ام به تقدیرم

و خودم دارم از اون راهی ، که میترسوندمت میرم

کجا ما رو رسوندیمون ، که واسم باورش سخته

کنارِ تو کسی میشم ، که انگار تازه خوشبخته

یه جا تسلیم عشق بودن همه دیوونگیت میشه

کسی که فکر نمیکردی ، تمومِ زندگیت میشه

چه دنیایی به من دادی ، به من که دل نمیدادم

چه عشقی توو دلم گُم بود ، که با تو یادش افتادم







برچسب ها دانلود اهنگ غرور عشق قسمت 7 عشق و غرور دانلود آهنگ غرور از شادمهر دانلود موزیک ویدیو عقل و عشق شادمهر دانلود آهنگ تنهاییام شادمهر عقیلی دانلود اهنگ عقل و عشق شادمهر دانلود آهنگ ادامه میدمت از شادمهر عقیلی دانلود آهنگ شادمهر عقیلی به نام عشق من متن اهنگ عقل و عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو