loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ ای کاش احلام 320,    دانلود آهنگ ای کاش ahllam,    موزیک ویدیو احلام ای کاش,    دانلود آهنگ اهلم ای کاش mp3,  &nb

حسین بازدید : 245 یکشنبه 17 تیر 1397


,    دانلود آهنگ ای کاش احلام 320
,    دانلود آهنگ ای کاش ahllam
,    موزیک ویدیو احلام ای کاش
,    دانلود آهنگ اهلم ای کاش mp3
,    دانلود اهنگ ای کاش از اهلم با لینک مستقیم
,    دانلود آهنگ ای کاش از احلام با لینک مستقیم
,    دانلود موزیک ویدیو اهلم ای کاش
,    دانلود آهنگ ای کاش دلت فقط برای من جا داشت
,    متن اهنگ احلام ای کاش
,   

متن آهنگ ای کاش


بغض ِ من هرشب تموم ِ حرف ِ منه زندگیم بی تو دلیل ِ درد ِ منه
حال ِ من شبها بدون ِ تو دلهره
جای ِ خالیتم امونم و میبره
من با تو زندگی کردم حقم این نیست بی تو تنهاشم
واسه ی ِ من که
از دنیای ِ تو دورم سخته جداشم
.
ای کاش ...
دلت فقط برای ِ من جا داشت
یکم هوام و ...
کاش تو سختی داشت
بیاد ِ تو دلخوشم من جاش
یکم بفکر ِ
دل ِ من باش
بیاد ِ من باش
ای کاش ...
دلت فقط برای ِ من جا داشت
یکم هوام و ...
کاش تو سختی داشت
بیاد ِ تو دلخوشم من جاش
یکم بفکر ِ
دل ِ من باش
بیاد ِ من باش
.
.
.
رد ی پاهات وقت ِ رفتنت پیداست
تک تک ِ خاطرات ِ
تو هم اینجاست
برگرد تا وقتی که دلم هنوز زنده ست
بدون هرجای ِ این خونه
جای ِ تو هم هست
.
ای کاش ...
دلت فقط برای ِ من جا داشت
یکم هوام و ...
کاش تو سختی داشت
بیاد ِ تو دلخوشم من جاش
یکم بفکر ِ
دل ِ من باش
بیاد ِ من باش
ای کاش ...
دلت فقط برای ِ من جا داشت
یکم هوام و ...
کاش تو سختی داشت
بیاد ِ تو دلخوشم من جاش
یکم بفکر ِ
دل ِ من باش
بیاد ِ من باش

http://www.bestbaz.ir/post/3736/download-va-matne-ahang-ey-kash-az-ahllam-128--bestbazir.html







برچسب ها دانلود آهنگ ای کاش احلام 320 دانلود آهنگ ای کاش ahllam موزیک ویدیو احلام ای کاش دانلود آهنگ اهلم ای کاش mp3 دانلود اهنگ ای کاش از اهلم با لینک مستقیم دانلود آهنگ ای کاش از احلام با لینک مستقیم دانلود موزیک ویدیو اهلم ای کاش دانلود آهنگ ای کاش دلت فقط برای من جا داشت متن اهنگ احلام ای کاش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو