loading...

نایس موزیک

,    دانلود اهنگ به من نگو بچه,    دانلود اهنگ برو به من نگو بچه از ملانی,    دانلود اهنگ برو به من نگو بچه من چقدر پای تو موندم گرچه,    بر

حسین بازدید : 451 سه شنبه 12 تیر 1397

,    دانلود اهنگ به من نگو بچه
,    دانلود اهنگ برو به من نگو بچه از ملانی
,    دانلود اهنگ برو به من نگو بچه من چقدر پای تو موندم گرچه
,    برو به من نگو بچه من پای تو موندم گرچه
,    دانلود آهنگ من چقدر پای تو موندم گرچه
,    دانلود اهنگ دیگه هرشب مستو خرابم
,    دانلود اهنگ خیالاتی از ساسی و ملانی
,    متن اهنگ ساسی و ملانی خیالاتی
,    دانلود اهنگ ساسی مانکن خیالاتی
,   

http://www.musiceram.ir/music/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%BA%D8%A7%D8%B1%D9%88-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%86%DA%AF%D9%88-%D8%A8%DA%86%D9%87

متن آهنگ خیالاتی ملانی و ساسی :

دوباره من و شب و بیداری و فکر توی لعنتی تا دم دمای صبح

دوباره پاکت خالی و یه زن خیالاتی که چی سرم میاد آخه بعد تو

دوباره صدای گریه هام تو کل خونه میپیچه تو نمیبینی حالم بده خب

تو سرت گرمه یه جایی و ازت نیست هیچ صدایی و منم و این همه بار

دیگه هر شبو مست و خرابم

توام که نمیگیری سراغمو

منم که همش حبس تو اتاقم

نشستم که بگیری شمارمو وای

بهم بگی الو

الو برگرد تو رو همینجور که هستی میخوامت

دیگه لازم نیست عوض شی حتی از این بدترم شی میخوامت

دوباره من و شب و بیداری و فکر توی لعنتی تا دم دمای صبح

دوباره پاکت خالی و یه زن خیالاتی که چی سرم میاد آخه بعد تو

این روزا کارم شب و روز اشکه

من دیگه آب از سرم گذشته

منو گذاشتی به حال خودم و یه فرصت ندادی همه چی حل شه

این دروغارو به من نگو بچه

من چقد پای تو موندم گرچه

تو اصن عین خیالتم نیست که تو این چند وقته به من چی گذشته

دیگه هر شبو مست و خرابم

توام که نمیگیری سراغمو

منم که همش حبس تو اتاقم

نشستم که بگیری شمارمو وای

بهم بگی الو

الو برگرد تو رو همینجور که هستی میخوامت

دیگه لازم نیست عوض شی حتی از این بدترم شی میخوامت

الو عشقم تو فکرت بودم امشب

چقد شمع روشنه تو خونه من خیالاتی دیوونه چقد گریه کردم امشب

الو میشنوی عشقم؟

 

با سلام خدمت کاربر گرامی – طبق خواسته سایت ساماندهی و کمیته فیلتیرینگ نمیتونیم آهنگ های غیر مجاز  (خواننده زن – خواننده های لس آنجلسی) تو سایت بذاریم برا همین اگه امکان داره آهنگ های دیگه ای درخواست بدین که بتونیم تو سایت بذاریم – بخاطر همین سایت هام چند بار فیلتر شدن .... با تشکر مدیر سایت - بازم از همه عذر میخوام







برچسب ها دانلود اهنگ به من نگو بچه دانلود اهنگ برو به من نگو بچه از ملانی دانلود اهنگ برو به من نگو بچه من چقدر پای تو موندم گرچه برو به من نگو بچه من پای تو موندم گرچه دانلود آهنگ من چقدر پای تو موندم گرچه دانلود اهنگ دیگه هرشب مستو خرابم دانلود اهنگ خیالاتی از ساسی و ملانی متن اهنگ ساسی و ملانی خیالاتی دانلود اهنگ ساسی مانکن خیالاتی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو