loading...

نایس موزیک

,    دانلود آهنگ علی تکتا دلگیرم از تو,    اهنگ علی تکتا دل ساده من,    دانلود اهنگ علی تکتا غریبه شو,    دانلود آلبوم زمونه علی تکتا, 

حسین بازدید : 61 دوشنبه 11 تیر 1397




,    دانلود آهنگ علی تکتا دلگیرم از تو
,    اهنگ علی تکتا دل ساده من
,    دانلود اهنگ علی تکتا غریبه شو
,    دانلود آلبوم زمونه علی تکتا
,    دانلود آهنگ علی تکتا چشمای من
,    دانلود آهنگ دلگیرم از تو تا بی نهایت خداحافظ
,    اهنگ های قدیمی علی تکتا
,    اهنگ علی تکتا بزار گریه کنم
,    دانلود آهنگ علی تکتا اون روی سکه
,   

http://www.abanmusic.net/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%AA%DA%A9%D8%AA%D8%A7-%D8%AF%D9%84%DA%AF%DB%8C%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D8%B2-%D8%AA/

این روزا خیلی دیر میگذره
حال من خیلی داغون تره
اگه بودی پیش من غم نبود
حال و روزم انقدر بد نبود
این روزا خیلی زود میشکنم
حرف هر کس میشه باورم
قلب سادم داره جون میده
رفتنت دیگه شد باورم
دلگیرم از تو همه دنیا اینو میدونن
داغونم نکن اگه بری من میمیرم
با دل خستم تو بیا و سازش کن
پای حرفت بمون تو دلم رو راضیش کن
این روزا خیلی دیر میگذره
حال من خیلی داغون تره
اگه بودی پیش من غم نبود
حال و روزم انقدر بد نبود
دلگیرم از تو همه دنیا اینو میدونن
داغونم نکن اگه بری من میمیرم
با دل خستم تو بیا و سازش کن
پای حرفت بمون تو دلم رو راضیش کن
دلگیرم از تو همه دنیا اینو میدونن
داغونم نکن اگه بری من میمیرم
با دل خستم تو بیا و سازش کن
پای حرفت بمون تو دلم رو راضیش کن
دلگیرم از تو همه دنیا اینو میدونن
داغونم نکن اگه بری من میمیرم
با دل خستم تو بیا و سازش کن
پای حرفت بمون تو دلم رو راضیش کن
دلگیرم از تو همه دنیا اینو میدونن
داغونم نکن اگه بری من میمیرم
با دل خستم تو بیا و سازش کن
پای حرفت بمون تو دلم رو راضیش کن

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ علی تکتا دلگیرم از تو اهنگ علی تکتا دل ساده من دانلود اهنگ علی تکتا غریبه شو دانلود آلبوم زمونه علی تکتا دانلود آهنگ علی تکتا چشمای من دانلود آهنگ دلگیرم از تو تا بی نهایت خداحافظ اهنگ های قدیمی علی تکتا اهنگ علی تکتا بزار گریه کنم دانلود آهنگ علی تکتا اون روی سکه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو