loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم کیفیت عالی,کد آوای انتظار همراه اول به من نخند(مرحم) افشین مقدم,دانلود آهنگ جدید,دانلود ترانه به من نخند(مرحم) افشین مقد

حسین بازدید : 59 چهارشنبه 10 آبان 1396


من آهنگ


متن آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم



اي اسم تو کلام من ،تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
به من نخند به من نخند، براي من مقدسي
مثل نيايش سحر
مرا که خسته ي  توام ،به او ج زندگي ببر
به من نخند، به من نخند


لحظه ي باتو بودن، غايت خواستن من
صداي التماسم، هميشه از تو گفتن
هميشه ازتو گفتن
اي اسم تو کلام من ،تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
به من نخند به من نخند، براي من مقدسي
مثل نيايش سحر
مرا که خسته توام، به او ج زندگي ببر
به من نخند، به من نخند
لحظه ي با تو بودن، غايت خواستن من
صداي التماسم، هميشه از تو گفتن
هميشه ازتو گفتن
براي من عزيزي ،مثل نفس کشيدن
تمام انتظارم ،هميشه با تو بودن
هميشه با تو بودن
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
به من نخند ،به من نخند
 براي من مقدسي، مثل نيايش سحر
مرا که خسته تو ام ،به اوج زندگي ببر
به من نخند، بهمن نخند
لحظه ي باتو بودن، غايت خواستن من
صداي التماسم، هميشه از تو گفتن
هميشه ازتو گفتن
براي من عزيزي، مثل نفس کشيدن
تمام انتظارم ،هميشه باتو بودن
هميشه باتو بودن
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من ،به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من، به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من ،به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من ،تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من ،به خنده طعنه ميزني
اي اسم تو کلام من، تو مرهم درد مني
چرا به عشق پاک من ،به خنده طعنه ميزني




http://www.sattarseda.blogfa.com








برچسب ها دانلود آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم کیفیت عالی کد آوای انتظار همراه اول به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود آهنگ جدید دانلود ترانه به من نخند(مرحم) افشین مقدم تکست موزیک به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود موزیک ویدیو به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم رمیکس Remix دانلود آهنگ جدید به من نخند(مرحم) افشین مقدم کد آهنگ پیشواز همراه اول به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز به من نخند(مرحم) افشین مقدم تکست آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم متن ترانه به من نخند(مرحم) افشین مقدم متن آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود آهنگ با لینک مستقیم به من نخند(مرحم) افشین مقدم کد آهنگ پیشواز ایرانسل به من نخند(مرحم) افشین مقدم سایت موزیک به من نخند(مرحم) افشین مقدم دانلود آهنگ به من نخند(مرحم) افشین مقدم کد موزیک به من نخند(مرحم) افشین مقدم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو