loading...

نایس موزیک

متن آهنگعاشق شيدا (خواننده امیر شاملو)خفته بر خون آب غم ایران منای دریغ از غرش شیران تنگستان منتیرو شلاق لالای خواب هم خونان منزخم گوله بر دل یاران منوایزخم گوله بر دل یاران منهم وطن برخیز تو ای غمخوا

حسین بازدید : 91 چهارشنبه 10 آبان 1396





متن آهنگ
عاشق شيدا (خواننده امیر شاملو)

خفته بر خون آب غم ایران من
ای دریغ از غرش شیران تنگستان من
تیرو شلاق لالای خواب هم خونان من
زخم گوله بر دل یاران من
وای
زخم گوله بر دل یاران من

هم وطن برخیز تو ای غمخوار من
دست تو دشنه به دوش گیتار من
نقش کنیم بر کوچه ها با خون خویش


جان دهم اما نمیرد خاک من
نقش کنیم بر کوچه ها با خون خویش
جان دهم اما نمیرد خاک من

تشنه ام تشنه آبهای شمالم
عاشقم عاشق ریگهای کویرم
آرزوم مردن در روز بزرگه
سنگ قبرم باشه از البرز پیرم
آه
سنگ قبرم باشه از البرز پیرم

ای یار (خواننده امیر شاملو)

ابروتو نده بالا بيا پیشم حالا
ماکه تو رو دوس دارم نازتو خریدارم
ای یار ای یار بیا بشیم دو دلدار
بیا پیشم دوباره دل ما بی قراره
برای دیدن تو شب رو روز انتظار
ای یار ای یار بیا بشم دودلدار
ای دختر زیبا بیا بریم دریا
ظهر تابستونه مارونزار تنها
ای یار ای یار بیا بشیم دو دلدار
ای یار ای یار بیا بشم دودلدار




http://www.sattarseda.blogfa.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو