loading...

نایس موزیک

متن مداحیبا یه دل زار اومدم     شبیه هربار اومدمدر میزنم وا کن درو   منه گنهکار اومدم+ با گناهام قلبتو من شکستم  هرچی باشه خونه زاده تو هستم ++ من که از حر با تو بدت

حسین بازدید : 75 شنبه 06 آبان 1396



متن مداحی
با یه دل زار اومدم    
شبیه هربار اومدم
در میزنم وا کن درو  
منه گنهکار اومدم
+ با گناهام قلبتو من شکستم 
هرچی باشه خونه زاده تو هستم +
+ من که از حر با تو بدتر نکردم 
 من که آب و روی خیمت نبستم +
اسباب زحمتتم 
 هر شب تو هیئتتم 
 ممنون مادرتم
اربابم نوکرتم ...


کریمی و مهربونی   
 همیشه با ما می مونی
جوونا رو مثل خود
  جوونت آقا میدونی
+ اسمتو روی دل من نوشتی 
 کاری کردی دیگه باشم بهشتی +
+ تا قیامت زیر دین تو هستم 
 بسکه خوبی از بدیهام گذشتی +
اسباب زحمتتم
  هر شب تو هیئتتم
  ممنون مادرتم
اربابم نوکرتم ...

بگی بمیر من میمیرم
  دامنتون و میگیرم
نکنه عذرم رو بخوای
   نگو برو که نمیرم
+ توبه کردم اومدم سر به راه شم
    باقی عمرم رو من با تو باشم +
+ تا نمردم آرزوم اینه آقا
   واسه یک شب خادم کربلا شم +
آقای بی کفنم
   عمریه سینه زنم
  مدیون خواهرتم
اربابم نوکرتم ...



http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو