loading...

نایس موزیک

متن مداحی بازم دلم پر از غم آقا آقا/ دوباره توی حرم آقا آقا تموم شب نگاه من دریا دریا/ چشم به راه محرمه آقا آقا تا تورو دارم غمی ندارم بی تو خزونم توئی بهارم آسمونه نگاهه بیقراره من

حسین بازدید : 31 سه شنبه 02 آبان 1396
متن مداحی بازم دلم پر از غم آقا آقا/ دوباره توی حرم آقا آقا تموم شب نگاه من دریا دریا/ چشم به راه محرمه آقا آقا تا تورو دارم غمی ندارم بی تو خزونم توئی بهارم آسمونه نگاهه بیقراره من تیره وتاره این غم برا آقا بسه که مثه من نوکری داره شرمندتم أگر دلم گاهی برا تو کم میزاره مثل مولا توی دنیا تک وتنها یاابن زهرا سپیده ی سحر من آقا آقا توشام دل قمر من آقا آقا دیدن روی ماه تو امشب هرشب امید چشم تر من آقا آقا کی میشه من هم کربلائی شم مددی امشب شهدائی شم قاب عکسه ستاره های آسمون شده بهونه دعای شهیدا منو تا مجلس تو میرسونه خدا کنم دلم تا آخر پای این نهضت بمونه یابن زهرا(4) آبرو دادی به گدات أرباب أرباب نگاه کردی به زیر پات أرباب أرباب دعای تو منو نگه داشته آقا فدای دستای دعات أرباب أرباب از توئه هرچند همه وجودم توبامن بودی باتو نبودم آرزو میکنم که رو به راه بشم أما نمیشم میگم باید به راه تو فدا بشم أما نمیشم هرسال به تو قول میدم از خوبا بشم أما نمیشم منبع: http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو