loading...

نایس موزیک

دانلود ریمیکس علی نواب آی دده وای Download New Remix Ali Navab Ay Dada Vay [ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]   دانلود ریمیکس علی نواب آی دده وای متن آهنگ علی نواب آی دده وای

حسین بازدید : 7 پنجشنبه 16 اردیبهشت 1400

دانلود ریمیکس علی نواب آی دده وای

Download New Remix Ali Navab Ay Dada Vay

[ دانلود با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 ]

دانلود ریمیکس علی نواب  به نام آی دده وای

 

دانلود ریمیکس علی نواب آی دده وای

متن آهنگ علی نواب آی دده وای

حله جوانام آزدی یاشیم یورولموشام شیشیب باشیم
♪♪♫
ایستیرم ایچیم آشیم آی دده وای وای دده وای
♪♪♫
ایشلمیرم یوخدو پولوم ایستیرم شهرت اولوم
♪♪♫
منن بزیب ساغیم سولوم آی دده وای وای وای
♪♪♫
سوگیلریم آتیب منی وار دولته ساتیب منی
♪♪♫
گُل نیسه آلادیب منی آی دده وای وای وای
♪♪♫
حله جوانام آزدی یاشیم یورولموشام شیشیب باشیم
♪♪♫
ایستیرم ایچیم آشیم آی دده وای وای دده وای
♪♪♫
عمر گئدیر آرام آرام حاق یولوندا منده وارام
♪♪♫
نه ادتسم ده گناهکارام آی دده وای وای وای
♪♪♫
ووگار دییر سوزلرینی دیب یومور گوزلرینی
♪♪♫
اشید بو سون سوزلریمی آی دده وای وای وای
♪♪♫
حله جوانام آزدی یاشیم یورولموشام شیشیب باشیم
♪♪♫
ایستیرم ایچیم آشیم آی دده وای وای دده وای
♪♪♫
هنوز جوونم سنم کم هست خسته شدم و سرم داره میترکه
♪♪♫
میخوام مست کنم و واژگون بشم آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
کار نمیکنم و پولی هم ندارم میخوام مشهور بشم
♪♪♫
همه از دستم شاکی شدن آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
معشوقه هام منو ترک کردن منو به مال و منال فروختن
♪♪♫
گل نیسه بهم خیانت کرده آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
هنوز جوونم سنم کم هست خسته شدم و سرم داره میترکه
♪♪♫
میخوام *** کنم و واژگون بشم آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
عمرم داره آهسته آهسته می گذره در راه حق منم هستم
♪♪♫
هر کاری بکنم هم بازم گناهکارم آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
ووگار حرفاشو میگه میگه و چشماشو میبنده
♪♪♫
بشنو این حرفای آخرمو آی پدر جانم جانم پدر جان
♪♪♫
هنوز جوونم سنم کم هست خسته شدم و سرم داره میترکه
♪♪♫
میخوام مست کنم و واژگون بشم آی پدر جانم جانم پدر جان







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو