loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ زمستانه دلم چه سوت و کوره (زمستان دلم) از رامین کرمی دسته آهنگ: آهنگ کردی متن آهنگ زمستان دلم : زمستانه دلم چه سوت و کوره عشقد خدای منه خدای غروره هر وقت دسد و ناو دسیل مه ب

حسین بازدید : 3 جمعه 03 اردیبهشت 1400

دانلود آهنگ زمستانه دلم چه سوت و کوره (زمستان دلم) از رامین کرمی

دسته آهنگ: آهنگ کردی

متن آهنگ زمستان دلم :

زمستانه دلم چه سوت و کوره

عشقد خدای منه خدای غروره

هر وقت دسد و ناو دسیل مه بی

چویل تو ارام یو آسمان بی

دسد و ناو دسم و ژیر واران

فقط تو بیدنو نم نم واران

دلم تنگ تو بی دلم شکانی

تو چیدنو دیوته مالم رمانی

وتی ترکد نیکم گشتی درو بی

زمستانه دلم چه سوت و کوره

عشقد خدای منه خدای غروره

زمستان هات و هم مه بیمه تنیا

فکرد ها نو سرم مه چم و هر جا

و پیم ثابت بیه دیوتیل بی وفان

بچو حلالد کم چیدن و هر جا

صدای ناله ی دلم دل غمگینم

شرط بو ل چین تو روژی نمینم

دلم تنگ تو بی دلم شکانی

تو چیدنو دیوته مالم رمانی

وتی ترکد نیکم گشتی درو بی

زمستانه دلم چه سوت و کوره

عشقد خدای منه خدای غروره







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو