loading...

نایس موزیک

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام صحنه سازی + دانلود آهنگ غرورم و کشتی نشنیدی حرفام و هیچی نگفتم تا نبینی اشکام و هیچ وقت نفهمیدی چه حالی من دارم خودت می خواستم و به جز تو کسی رو ندیدم کنارم صحنه سازی

حسین بازدید : 0 پنجشنبه 26 فروردین 1400

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام صحنه سازی + دانلود آهنگ

غرورم و کشتی نشنیدی حرفام و

هیچی نگفتم تا نبینی اشکام و

هیچ وقت نفهمیدی چه حالی من دارم

خودت می خواستم و به جز تو کسی رو ندیدم کنارم

صحنه سازی کن با دل من تو بازی کن

بگو نمی فهمه اینجوری خودت و رازی کن

صحنه سازی کن با دل من تو بازی کن

بگو نمی فهمه اینجوری خودت و رازی کن

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام صحنه سازی

از همون اول یه حسی داشتم

من واسه ی تو رو قلبم پا گذاشتم

حیف منه ساده تو شدی دنیام

تا تو رو دیدم شروع شد خواب و رویام

صحنه سازی کن با دل من تو بازی کن

بگو نمی فهمه اینجوری خودت و رازی کن

صحنه سازی کن با دل من تو بازی کن

بگو نمی فهمه اینجوری خودت و رازی کن







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو