loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ جعفر هات کباب Download Music Jafar Hot Kabab آهنگ جعفر بنام هات کباب تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی م

حسین بازدید : 7 چهارشنبه 25 فروردین 1400

دانلود آهنگ جعفر هات کباب

Download Music Jafar Hot Kabab

آهنگ جعفر بنام هات کباب

تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی

میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی

دانلود آهنگ جعفر هات کباب

متن آهنگ هات کباب از جعفر 

تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی

میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی

میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام

کباب جا مونده تو شکم تو

دیگه ضعف کردم من باز در قابلمه رو می کنم باز

در قابلمه از دستم افتاد

کباب جا مونده تو شکم تو کوفت خوردمو تو شکم هضم شد

هضم شدو رن و روش عوض شد خودت بگو کی هیکلش خز شد

تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی

میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی

میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام

کباب جا مونده تو شکم تو تو تو اما خیلی وقته نخورده کباب

کباب از کجا بیارم من الان آخه خیلی وقته نخورده کباب

کباب جا مونده تو شکم تو ای دلم عدس خورد

اضافه غذامو اقدس خورد , اضافه غذامو اقدس خورد

تو میدونستی شبیه منگام من شبیه منگام کبابارو خوردی به منم ندادی

میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی

میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام

مامان دلم میخواد چلو کبابه باحال

اما الان چرا میخورم نونو پنیرو با ماست

دلم الان قیمه خواست کنارشم نونو ماست

کوفت با چی بخورم غذامو کو قاشقم

koft ba chi bokhoram ghazamo koo ghashogham

چنگالمو بده خواهشن نذار یهو پا بشم

changalamo bede khaheshan nazar yeho pa besham

بیت بای حمید صفت هر کی ام گفته دریک خاک تو سرش 

bit bay hamid sefat har kiam gofte derik khak too saresh

ترانه آهنگ هات کباب از جعفر

میگن من به مامانی کبابارو رو خوردی

میگم من به مامانی مامان من کباب میخوام

مامان دلم میخواد چلو کبابه باحال

اما الان چرا میخورم نونو پنیرو با ماست

دلم الان قیمه خواست کنارشم نونو ماست

کوفت با چی بخورم غذامو کو قاشقم

koft ba chi bokhoram ghazamo koo ghashogham

چنگالمو بده خواهشن نذار یهو پا بشم

changalamo bede khaheshan nazar yeho pa besham

بیت بای حمید صفت هر کی ام گفته دریک خاک تو سرش 

bit bay hamid sefat har kiam gofte derik khak too saresh







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو