loading...

نایس موزیک

سیاوش صحنه آهنگ وقت قراره - تکست موزیک وقت قراره دل بی قراره چشام واسه دیدن تو چه بی قراره ساعت دیوار تند میره انگار خبر اوردن نمیای برای دیدار دیشب هرچی به تو گفتم بچگی بود پشیمو

حسین بازدید : 7 دوشنبه 23 فروردین 1400

سیاوش صحنه آهنگ وقت قراره - تکست موزیک

وقت قراره دل بی قراره چشام واسه دیدن تو چه بی قراره

ساعت دیوار تند میره انگار خبر اوردن نمیای برای دیدار

دیشب هرچی به تو گفتم بچگی بود پشیمونم

توببخش منو عزیزم توببخش زخم زبونم

جاده عشق قرارمون تواین غروب عاشقونه بیا ببین دارم میمیرم دارم میشم بی تو دیوونه

ساعت شیشه نه نه ... ساعت هفته قرارمون ساعت پنج بود توی هفته

.

.

.


میگن نمیخوای منو ببینی مثل قدیما روبروم تو پارک بشینی

به خدا وقتی که دیشب با تو دردودل میکردم نمیدونستم که داشتم عشقمو باطل می کردم

جاده عشق قرارمون...

تموم دیروز حتی پریروز همه پس اندازمو با پول کارهرروز رفتم مغازه یه جین خریدم واسه قرارمون هزار نقشه کشیدم

اما نقشه های دیروز همشون نقش بر اب شد

به خدا قسم که دنیا تو غروب سرم خراب شد

جاده عشق قرارمون تو این غروب عاشقونه بیا ببین دارم میمیرم

بی تو دارم میشم دیوونه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو