loading...

نایس موزیک

آهنگ ساعت 5 (با سیاوش قمصری) پارسا چیلیک ساعت پنجه نیومد اونی که دوسم ندارهاون که می گفتش یه روزی خدای قول و قرارههیچ رقم به یاد من نیستآخه بگو جاهای منو کی پر کرداون فقط با یک اشارهبرده تو رودست بهم

حسین بازدید : 5 دوشنبه 23 فروردین 1400

آهنگ ساعت 5 (با سیاوش قمصری) پارسا چیلیک
ساعت پنجه نیومد اونی که دوسم نداره
اون که می گفتش یه روزی خدای قول و قراره
هیچ رقم به یاد من نیست
آخه بگو جاهای منو کی پر کرد
اون فقط با یک اشاره
برده تو رودست بهم زد
بی تو دیگه من عمری بی کسم
تو بودی گفتی به دادت می رسم
پس کو چه زود یادت رفت حرفاتو
بی تو رفتنیم

پارسا چیلیک

به اون خدا نفرین من برای اون فقط دعا
عاقب چشمه طی بشه سپردمش دست خدا
عمر تلف شدم کنار بذار حساب برد و باخت
بهترین ها و بدترین لحظه زندگیمو ساخت


تنظیم: الیاس شیرزاد

جز شکستن غرورم کاری برام نکردش
هزار دفعه شنفتم نمی خورم به دردش
اون که دلش تا دیروز حس غرور بهم داشت
جوری بهم رودست زد رفت و کلامو ورداشت
بی تو دیگه من عمری بی کسم
تو بودی گفتی به دادت می رسم
پس کو چه زود یادت رفت حرفاتو
بی تو رفتنیم

سیاوش قمصری

به اون خدا نفرین من برای اون فقط دعا
عاقب چشمه طی بشه سپردمش دست خدا
عمر تلف شدم کنار بذار حساب برد و باخت
بهترین ها و بدترین لحظه زندگیمو ساخت
به اون خدا نفرین من برای اون فقط دعا
عاقب چشمه طی بشه سپردمش دست خدا
عمر تلف شدم کنار بذار حساب برد و باخت
بهترین ها و بدترین لحظه زندگیمو ساخت







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو