loading...

نایس موزیک

متن آهنگ چهل گیس ●—♩–🎤♪♫♫♪🎤—♩–● ای جان ـه لیلی ، میخوامت خیلی – ♩ هرچی بی طاقتم ، به تو بد عادتم – ♩ تو به من بی میلی «—♩—» ای تو ماه از من

حسین بازدید : 0 شنبه 21 فروردین 1400

متن آهنگ چهل گیس

●—♩–🎤♪♫♫♪🎤—♩–●
ای جان ـه لیلی ، میخوامت خیلی – ♩
هرچی بی طاقتم ، به تو بد عادتم – ♩
تو به من بی میلی
«—♩—»
ای تو ماه از من ، جون بخواه از من – ♩
میدونم غلطه ولی خاصیت عشقه واست مردن
«—♩—»
عاشق نبودی ، دلت هری بریزه – ♩
واسه اونکه عزیزه ، نفست بره راحت
عاشق نبودی ، که این حالو بدونی – ♩
اینکه حتی بمونی ، دلم تنگ بشه واست

دانلود آهنگ جدید چهل گیس با لینک مستقیم

زیبای چهل گیس ، این چشمای خیس
شد هوایی تو به زیبایی تو – ♩
مگه میرسه زورم – ♩
«—♩—»
تا خاطرخواتم ، هی کیش و ماتم – ♩
ازم دوری نکن دلم نازکه چون
عاشقم اینجورم – ♩
«—♩—»
عاشق نبودی ، دلت هری بریزه
واسه اونکه عزیزه ، نفست بره راحت – ♩
عاشق نبودی ، که این حالو بدونی
اینکه حتی بمونی ، دلم تنگ بشه واست – ♩
●—♩–🎤♪♫♫♪🎤—♩–●







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو