loading...

نایس موزیک

متن آهنگ فریان شهر خاموشه ۲ ●—♩–♪♫♫♪—♩–● شدم مث اونی که تو دریا غرقه دستاش مونده بیرون ♩ تو که نمیدونی انگاری سیل زده دنیامم که ویرون ♩ کوهم که باشه زیر آوار غم از هم میپاش

حسین بازدید : 9 شنبه 21 فروردین 1400

متن آهنگ فریان شهر خاموشه ۲

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

شدم مث اونی که تو دریا غرقه دستاش مونده بیرون ♩

تو که نمیدونی انگاری سیل زده دنیامم که ویرون ♩

کوهم که باشه زیر آوار غم از هم میپاشه ♩

«—♩—»

انگار آخراشه جوری قلبم خورد زمین که نمیتونه پاشه که نمیتونه پاشه  ♩

میرم از این شهر خاموش تا فکر تو دست از سرم برداره ♩

دیگه مردم از بس ریختم دردامو تو این دل بیچاره ♩

«—♩—»

من میرم از این شهر خاموش تا فکر تو دست از سرم برداره ♩

دیگه مردم از بس ریختم دردامو تو این دل بیچاره ♩

کاش دلت یه رنگ بود مثل چشات قشنگ بود ♩

«—♩—»

کاش نمیرفتی توهم دلت یه ذره تنگ بود ♩

آخه این چی بودش که دور شدی تو از من ♩

خیلی وقته که دارم به آتیشت میسوزم ♩

«—♩—»

میرم از این شهر خاموش تا فکر تو دست از سرم برداره ♩

دیگه مردم از بس ریختم دردامو تو این دل بیچاره ♩

«—♩—»

من میرم از این شهر خاموش تا فکر تو دست از سرم برداره ♩

دیگه مردم از بس ریختم دردامو تو این دل بیچاره ♩

●—♩–♪♫♫♪—♩–●

فریان شهر خاموشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو