loading...

نایس موزیک

متن آهنگ هفت آسمون سینا درخشندهLyrics Music Sina Derakhshande 7 Asemoonمتن آهنگ هفت آسمون سینا درخشندهترانه و شعر آهنگ هفت آسمون سینا درخشندهمن سر به بیابون زدم از دست تو ای دلدیوونه شده با یک نگاه ای

حسین بازدید : 0 دوشنبه 02 فروردین 1400




متن آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

Lyrics Music Sina Derakhshande 7 Asemoon

متن آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

ترانه و شعر آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

من سر به بیابون زدم از دست تو ای دل
دیوونه شده با یک نگاه این من عاقل

هی دل دل دل دل خانه ات آباد
شده حال و روز من دیوونه آخ چی بگم ای داد

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

تکست آهنگ هفت آسمون سینا درخشنده

دور بشی کار میدی دستم ای وای ای وای
تحت تاثیر تو هستم ای یار ای یار

خواب و خیاله انگار که شدم گرفتار
پیشتم یک دو سه بشمار

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

ای جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

جان جان آروم جون تک ستاره ای توو کوچمون
خنده ی قشنگ تو منو میبره هفت آسمون

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو