loading...

نایس موزیک

متن آهنگ کولی آواره منم زخم سفر روی تنم یه روزی از همین روزها تو چنگ جاده میشکنم طعنه بی ستــــاره گی به غربت شــــب هام نــزن تهمت بی تـــرانگــی به خشکـــــی لب هـــــام نزن من اون همیــــشه عا

حسین بازدید : 3 سه شنبه 26 اسفند 1399

متن آهنگ

کولی آواره منم زخم سفر روی تنم

یه روزی از همین روزها تو چنگ جاده میشکنم

طعنه بی ستــــاره گی به غربت شــــب هام نــزن

تهمت بی تـــرانگــی به خشکـــــی لب هـــــام نزن

من اون همیــــشه عاشقم که تــــن به تبعیــد تو داد

بغــل، بغل ستــــارشو به عشــــق خورشیـد تو داد

من از تو شب نشیـــن شدم ستاره هـــامو پس بده

به قیمــــت ترانـــه هــام به غربتـــــم نفــــس بده

به جرم از تـــــو دم زدن نگـــــاهتـــــو ازم نگیــر

خالی دســت هــامو نبین من غریـــب رو کـم نگیر

فقط یک اسمم واســـه تو اسمی که از یـادت میره

فقط یک مشتی خاطــــره که توی قلبــــت میمیـره

نمیــــشه بـــاورت ولــــی این بی نشــــون دل منه

دلی که تـــو هر تپـــشش   اهنگ  بغـض رو میـزنه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو