loading...

نایس موزیک

درد من از آدمای بی وفا نیست زخم دل از غرب و از دشمنا نیست گله ای از غربت و دوری ندارم اشک من از قسمت و نامردیا نیست آهنگ دلمو میشکنه از حمیدرضا فرهادی اونی که عشقمه همه وجودمه دلمو میشکنه اونی ک

حسین بازدید : 28 سه شنبه 26 اسفند 1399

درد من از آدمای بی وفا نیست

زخم دل از غرب و از دشمنا نیست

گله ای از غربت و دوری ندارم

اشک من از قسمت و نامردیا نیست

آهنگ دلمو میشکنه از حمیدرضا فرهادی

اونی که عشقمه همه وجودمه دلمو میشکنه

اونی که محرمه شریک قلبمه دلمو میشکنه

آهنگ دلمو میشکنه از حمیدرضا فرهادی

زخم دشمن اونقده اثر نداره

آخه دشمن از دلم خبر نداره

ولی اونی که عشقمه محرمه رازه

زخمی که تو  دل  میکاره  موندگاره

دل من راضی به بارون چشاش نیست

اخه اون جدا ازین جون و تنم نیست

ولی اون تو عمق ماجرای حرفاش

چیزی جز اینکه بخوام جون بکنم نیست







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو