loading...

نایس موزیک

متن مداحیثاراللّه،تـموم زنـدگی من فـدات (تک و شور)ثاراللّه،تـموم زنـدگی من فـدات،فـدای خاک کرببلاتاربــاب مـهربــونمثاراللّه،یـه غربتی تو دلـم شده،آرزوی مـن حــرم شده میخوام پیشت بمونم جـدا نمیشه این

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 05 مهر 1396




متن مداحی
ثاراللّه،تـموم زنـدگی من فـدات (تک و شور)


ثاراللّه،تـموم زنـدگی من فـدات،فـدای خاک کرببلات

اربــاب مـهربــونم

ثاراللّه،یـه غربتی تو دلـم شده،آرزوی مـن حــرم شده

میخوام پیشت بمونم

جـدا نمیشه این دلم از کنـارتو
 
بـذار بشه مـزار من تو دیـار تو

همه وجـودمـن شده غمگسارتو



ای حـبیب مـن بی تو میمیرم

بی کس وتنهام بی تو دلـگیرم
 
«آقام آقام آقام آقام یابن فاطمه»

 

دلتـنگم، دلتـنگ صحن وسرای تو،آقا بمیرم برای تو

اربـاب تـشـنه لـبم

وقـتی که،میشه غروب کرببلا،دلم میگیره حسین آقـا

دیگه به تاب وتـبم


میـاد صـدای مـادری از تو قتلگـاه

بـا ناله وفـغان میـگـه واحســینا اه

میسوزه عالم وآدم زین غم جانـکاه

کـربـلای تـو قـبله گاه ماست

گنبدو صحنت مـهرو ماه ماست

«آقام آقام آقام آقام یابن فاطمه»

 

تو دشت،بلا اسیربلا شدی،توکربلا سرجداشدی،ارباب بی کـفنم

رقیّه،صدا میزد ای بابا بیا ، به ما زدن تازیانه ها، بابا گل پـیرهـنم

بابا بیا که عـمّه ام بــین نامـرداست
 
کعب نی تازیآانه ها روسـر ماهاست

دست پلیدبی حیا روی معجرهاست

دشمنـت مـیزد سـیلی بـر رویـم

معـجرم را بـرد میـکـشید مـویم

«آقام آقام آقام آقام یابن فاطمه»

 

ای عـمّه،گـرفته ام من لـکنت زبـون،درد میکنه تنم پیشم بـمون

عـمّه بـیا به بـرم

اون وقـتی،کـه تـو بیابـون می دویـدم،ازجـیگرم داد مـیکـشیدم

میسـوزه پا وسرم

آتـیش گرفته مـعجرم توی خـیمه ها

ســوخته همه موی سرم ای عمو بـیا

بـالا و پایـین میـپرم روی اتـش ها

کـربـلا می سوخت خیمه هـا مـی سـوخت

بـین آتــش هــا دسـت وپا می سـوختش

اجرا شده توسط کربلایی محسن صائمی




اجر شده توسط کربلایی محمود عیدانیان

منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو