loading...

نایس موزیک

متن مداحیمیدونی یک عمر (شور بخشی)میدونی یک عمر ، یک عمره تو خصرت کرببلا موندمبده یک قولی ، قولی که آروم بگیره دل وا موندمنکنه من جا موندمزبونم لال شه ، لال شه نمیخوای بگی کربلا یادت رفتنوکرات رفتن ، ر

حسین بازدید : 163 چهارشنبه 05 مهر 1396









متن مداحی
میدونی یک عمر (شور بخشی)



میدونی یک عمر ، یک عمره تو خصرت کرببلا موندم
بده یک قولی ، قولی که آروم بگیره دل وا موندم
نکنه من جا موندم
زبونم لال شه ، لال شه نمیخوای بگی کربلا یادت رفت
نوکرات رفتن ، رفتن نکنه آقا اسم ما یادت رفت
با غمت تنها موندم
بخرم آقا ، ببرم آقا ، هرچی باشه نوکر هستم
من که به غیر از تو ، به هیچ دیگه ، دل نبستم


اگه بگی من ، تورو نمیخوام ، تمومه کارم میمیرم
حتی اون دنیا ، ازکنارت ، هیچ جا نمیرم
یاحسین یا ابا عبدالله (3)
یا حسین ارباب ارباب

هوامو داری ، داری منم اونی که نوکر هرهفتم
در این خونه ، خونه اگر آقا نبود کجا میرفتم
با غمت مجنونم کن
هواتو دارم ، دارم به سرم تا روزی که نفس دارم
تا ابد مست ، مست تو و صحن و سرای علمدارم
تو حرم مهمونم کن
شد گرفتار ، مرامت آقا ، هرکی یکبار اومد هیئت
تویی که داری ، میون هر دل ، یه سفارت
وقتی که هیئت ، کربلای ماست ، چقدر کربلا داری
ای گل زهرا ، تو کرم آقا ، تا نداری
یاحسین یا ابا عبدالله (3)
یا حسین ارباب ارباب

میدونم خیلی ، وقته آقا زحمتم افتاده رو دوشت
میکشه آخر ، آخر نوکر تورو حسرت شش گوشت
میمیرم بی تو کم کم
میدونی خیلی ، خیلی به تو و حرمت آقا وابستم
پای هر عشقو ، عشقو به دلم غیر کرببلا بستم
با غمت سوختم ساختم
هرکی برات ، کربلا میخواد ، هرکسی که چشماش خیسه
اسم هارو امشب ، بی بی رقیه ، می نویسه
ثبت نامم کم ، برا زیارت ، حتی الان خیلی دیره
اگه نبینه ، نوکرت از دست ، دیگه میره
یاحسین یا ابا عبدالله (3)
یا حسین ارباب ارباب
..........


منبع:
http://abaraatahowra.mihanblog.com







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو