loading...

نایس موزیک

متن آهنگجهانبینیتِم آوای کلیساوهم نجواهای بوداوِرد معبدای هندوجرات انکار خداخط مبهم کتیبهباغ های سبز بابِلکاخ های تخت جمشیدناله های ویولن سلفکر فلسفه فریبیهنر و تاریخ و عرفانبازی تولد و مرگاحتمال صفرِ

حسین بازدید : 25 سه شنبه 04 مهر 1396




متن آهنگ
جهانبینی

تِم آوای کلیسا
وهم نجواهای بودا
وِرد معبدای هندو
جرات انکار خدا

خط مبهم کتیبه
باغ های سبز بابِل
کاخ های تخت جمشید
ناله های ویولن سل



فکر فلسفه فریبی
هنر و تاریخ و عرفان
بازی تولد و مرگ
احتمال صفرِ امکان

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم
به دنیا اومدم تا عاشقت باشم


مکث کن آقای تاریخ
قدرت و ثروت و شهرت
امپراطوری تزویر
محنت و لعنت و وحشت

من جهان بینی ندارم
من الفبای جدیدم
من فقط عشق ، فقط تو
من به آرامش رسیدم


قرنها میان و میرن
یه چرا بدون پاسخ
من و تو هزار سال بعد
عشق ، زندگی ، تناسخ

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم
به دنیا اومدم تا عاشقت باشم


تِم آوای کلیسا
وهم نجواهای بودا
وِرد معبدای هندو
جرات انکار خدا

خط مبهم کتیبه
باغ های سبز بابِل
کاخ های تخت جمشید
ناله های ویولن سل

فکر فلسفه فریبی
هنر و تاریخ و عرفان
بازی تولد و مرگ
احتمال صفرِ امکان

به دنیا اومدم تا عاشقت باشم
به دنیا اومدم تا عاشقت باشم

دانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو