loading...

نایس موزیک

آهنگ دلم دیگه گیر تو نیست حامد سونیه روز می گی دوستم داری یه روز دیگه سنگ می زنیبا عشق و بی قراریات به این دلم چنگ می زنیفهمیدی که دوستت دارم دلم دیگه پا ندارهواسه عشقِ یکی دیگه عُمرن دیگه راه ندارهدل

حسین بازدید : 0 جمعه 15 اسفند 1399

آهنگ دلم دیگه گیر تو نیست حامد سون

یه روز می گی دوستم داری یه روز دیگه سنگ می زنی
با عشق و بی قراریات به این دلم چنگ می زنی

فهمیدی که دوستت دارم دلم دیگه پا نداره
واسه عشقِ یکی دیگه عُمرن دیگه راه نداره

دلو همش خون می کنیمنو با غم جور می کنی
چشمامو مجنون می کنیبه گریه مجبور می کنی

دلم دیگه گیرِ تو نیستتو قلو زنجیر تو نیست
مَرحم دیگه دست تو نیست مشقم دیگه اسم تو نیست
یه روز بودی تو نفسمپرنده ی تو قفسم
قفس شیشه ایم شکست دیگه بریده نفسم


می گی اگه دوستت دارم باید بهت نشون بدم
تا آخر عمر بسوزمهیچی نگم تو زندونم

اما بدون دوره این حرفها دیگه تموم شده
واسه دل کوچیکه من غمت قد دریا شده

نمی زارم شیشه بشمواسه دل سنگ و سیات
امروز منو بشکونی وفرداش بگی می میرم برات







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو