loading...

نایس موزیک

متن آهنگ خیلی سنگی سعید شهروزمن ديگه غزل نمی گم واسه تواشکامو هدر نمی دم واسه توتو دقيقه های تلخ انتظارچه می دونی چی کشيدم واسه تومن می خوام ديگه فراموشت کنمتو بمون با اون غرور لعنتیقبل رفتنم ولی بزار

حسین بازدید : 37 سه شنبه 04 مهر 1396




متن آهنگ خیلی سنگی سعید شهروز
من ديگه غزل نمی گم واسه تو
اشکامو هدر نمی دم واسه تو

تو دقيقه های تلخ انتظار
چه می دونی چی کشيدم واسه تو

من می خوام ديگه فراموشت کنم
تو بمون با اون غرور لعنتی

قبل رفتنم ولی بزار بگم
خيلی سنگی خيلی بی محبتی



من ديگه غزل نمی گم واسه تو
اشکامو هدر نمی دم واسه تو

تو دقيقه های تلخ انتظار
چه می دونی چی کشيدم واسه تو

بعد از اين کاری به من نداشته باش
اين روزا روزای ترديد منه

نمی خوام مثل هميشه رد بشم
وقت امتحان دل بريدنه

من می خوام تموم خاطراتمو
دستهای حادثه پرپر بکنه

بزار اين جدايی هميشگی
ديگه اين قصه رو آخر بکنه

من ديگه غزل نمی گم واسه تو
اشکامو هدر نمی دم واسه تو

تو دقيقه های تلخ انتظار
چه می دونی چی کشيدم واسه تو

من ديگه غزل نمی گم واسه تو
اشکامو هدر نمی دم واسه تو

تو دقيقه های تلخ انتظار
چه می دونی چی کشيدم واسه تو

من می خوام ديگه فراموشت کنم
تو بمون با اون غرور لعنتی

قبل رفتنم ولی بزار بگم
خيلی سنگی خيلی بی محبتی

من ديگه غزل نمی گم واسه تو
اشکامو هدر نمی دم واسه تو

تو دقيقه های تلخ انتظار
چه می دونی چی کشيدم واسه تو







دانلود آهنگ محسن چاوشی به نام بیست هزار آرزودانلود آهنگ جدید,کد آهنگ پیشواز ایرانسل ,کد آهنگ پیشواز ,دانلود آهنگ  رمیکس Remix,تکست آهنگ ,موزیک روز - مهر 96,کد موزیک , ,دانلود آهنگ با لینک مستقیم ,کد آوای انتظار همراه اول ,کد آهنگ پیشواز همراه اول ,دانلود آهنگ  کیفیت 320,متن آهنگ ,دانلود آهنگ جدید ,دانلود آهنگ  کیفیت عالی,تکست موزیک ,دانلود ترانه ,دانلود آهنگ ,متن ترانه ,









اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو