دانلود آهنگ فرهاد مهراد کتیبه

Download Music Farhad Mehrad Katibe

آهنگ فرهاد مهراد بنام کتیبه

 گرم و زنده بر شنهای تابستان

زندگی را بدرود خواهم گفت

دانلود آهنگ فرهاد مهراد کتیبه

متن آهنگ کتیبه از فرهاد مهراد

 گرم و زنده بر شنهای تابستان

زندگی را بدرود خواهم گفت

گرم و زنده بر شنهای تابستان

زندگی را بدرود خواهم گفت

تا قاصد میلیونها لبخند گردم

تابستان مرا در بر خواهد گرفت و دریا دلش را خواهد گشود

تا قاصد میلیونها لبخند گردم

تابستان مرا در بر خواهد گرفت و دریا دلش را خواهد گشود

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

zaman dar man khahad mord o man bar zaman khaham khoft

آخ زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

akh zaman dar man khahad mord o man bar zaman khaham khoft

ترانه آهنگ کتیبه از فرهاد مهراد

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

zaman dar man khahad mord o man bar zaman khaham khoft

آخ زمان در من خواهد مرد و من بر زمان خواهم خفت

akh zaman dar man khahad mord o man bar zaman khaham khoft