loading...

نایس موزیک

متن آهنگ احمد سعیدی اثری بعد از تو♫♫♫رفتی و دستامو سرما بغل کردهقلبم یه کوره ی آتیشهخونه ی تاریکو منو یک تقویم کهداره از اسم تو پر میشهاینقد میشینم تا شاید پیدا شیبرگردی و بازم مال خودم باشیاینجا بعد

حسین بازدید : 99 یکشنبه 26 شهریور 1396




متن آهنگ احمد سعیدی اثری بعد از تو


♫♫♫
رفتی و دستامو سرما بغل کرده
قلبم یه کوره ی آتیشه
خونه ی تاریکو منو یک تقویم که
داره از اسم تو پر میشه
اینقد میشینم تا شاید پیدا شی
برگردی و بازم مال خودم باشی
اینجا بعد از تو هر روز بارونه
حس و حالم داغونه


اثری بعد از تو از من نمی مونه
قلبمو نبودن تو می سوزونه
کی مثل من قدر اشکاتو میدونه
بیا برگرد به این خونه
♫♫♫
 ساعت ها دور از تو با خودم میشینم
قلبم به تنهایی محکومه
هرچی که کابوسه سمت من میریزه
زندگی بی تو نا آرومه



منبع:

http://www.texahang.org





















برچسب ها کد موزیک احمد سعیدی کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سعیدی دانلود آهنگ احمد سعیدی رمیکس Remix آهنگ جدید شهریور ماه 96 دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی احمد سعیدی متن ترانه احمد سعیدی دانلود آهنگ احمد سعیدی دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد سعیدی دانلود ترانه احمد سعیدی تکست آهنگ احمد سعیدی دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سعیدی تکست موزیک احمد سعیدی کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت عالی دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمد سعیدی کد آوای انتظار همراه اول احمد سعیدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو