loading...

نایس موزیک

متن آهنگ خوبه احمد سعیدی Lyrics Music  Khoobe Ahmad Saeedi  ♫♫♫خوبه با تو آیندمخوبه آرومیم با همخوبه با خیال راحتبا یه حرف سادهبا لبات میخندمدست من نیست حس و حالمبه تو عشقم بی اندازهاین

حسین بازدید : 97 یکشنبه 26 شهریور 1396



متن آهنگ خوبه احمد سعیدی
 Lyrics Music  Khoobe Ahmad Saeedi


  ♫♫♫
خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیال راحت
با یه حرف ساده
با لبات میخندم
دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری
 ♫♫♫
داریم مگه بهتر از تو


داریم مگه بهتر از ما
داریم مگه توی دنیا
واسه با هم بودن
بهتر از ما دوتا
دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری
 ♫♫♫
خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیال راحت
با یه حرف ساده
با لبات میخندم
دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری




منبع:

http://www.texahang.org




کد موزیک احمد سعیدی,کد آهنگ پیشواز همراه اول احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی رمیکس Remix,آهنگ جدید شهریور ماه 96,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی, احمد سعیدی,متن ترانه احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ احمد سعیدی,دانلود ترانه احمد سعیدی,تکست آهنگ احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز ایرانسل احمد سعیدی,تکست موزیک احمد سعیدی,کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی,دانلود آهنگ احمد سعیدی کیفیت عالی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم احمد سعیدی,کد آوای انتظار همراه اول احمد سعیدی,








اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو