loading...

نایس موزیک

دانلود آهنگ شاد ستین تورو دوست دارم (تورو دوست دارم تویی که شدی تموم زندگیم) Satin - Toro Doost Daram متن آهنگ تورو دوست دارم ستین   من که میدونم یه روز عمرم نمیشه عشقت از یادم بره واسه ه

حسین بازدید : 23 چهارشنبه 26 آذر 1399

دانلود آهنگ شاد ستین تورو دوست دارم (تورو دوست دارم تویی که شدی تموم زندگیم)

Satin - Toro Doost Daram

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن آهنگ تورو دوست دارم ستین

 

من که میدونم یه روز عمرم نمیشه
عشقت از یادم بره واسه همیشه
حتی میدونم فراموشی بگیرم
جز تو به قلبم کسی رو راه نمیدم
من که میدونم اگه عالم و آدم
بگن دیوونم اگه دل به تو دادم
بازم از حسم به تو برنمیگردم
منی که عشقو با تو تجربه کردم
تورو دوست دارم تویی که شدی تموم زندگیم
دلیل این دیوونگیم برات میمیرم
تورو دوست دارم تویی که یه کوهی از غرورمی
دلیل حال خوبمی واسم میمیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو